شرط اصولگرایان برای حمایت از احمدی نژاد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , سید مهدی هاشمی

نماینده مجلس نهم معتقد است که تا انتخابات ریاست جمهوری زمان بسیاری باقی مانده است و نمی‌توان در خصوص مصداق‌ها صحبتی کرد، اما معتقدم که اصولگرایان به وحدت می‌رسند و یک گزینه نهایی و واحد را برای انتخابات آتی معرفی می‌کنند.

 سید مهدی هاشمی فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز در خصوص گمانه‌زنی های رسانه‌ای مبنی بر حضور افرادی مانند ضرغامی و جلیلی درانتخابات از سوی جبهه پایداری گفت: البته من سخنگوی این جریان نیستم اما بلاخره ضمن اینکه هر دوی این افراد تایید صلاحیت هستند، اما در آخر اجماع اصولگرایان بر روی هر فردی که باشد آن شخص نامزد این جریان خواهدبود.

 

وی ادامه داد : اصولگرایان شخصی را که مناسب این جریان است را به عنوان کاندیدای واحد انتخاب می‌کنند. البته اکنون زود است که بخواهیم در مورد گزینه‌ و مصداق‌ها صحبت کنیم زیرا تاکنون به جمع بندی نرسیده‌ایم.

 

هاشمی با بیان اینکه هر کدام از گزینه‌ها نکات مثبت و منفی خاص خود را دارند، باید منتظر بمانیم و ببینم کدام از این گزینه‌ها اعلام حضور می‌کنند.

 

اجماعی روی احمدی‌نژاد صورت نمی گیرد

 

این فعال سیاسی با اشاره به عدم حمایت اصولگرایان از احمدی‌نژاد گفت: بعید می‌دانم که این جریان بخواهد به سمت محمود احمدی‌نژاد برود و وحدتی روی وی ایجاد شود. مگر اینکه احمدی نژاد یک سری اقداماتی برای رفع ابهام و شفاف سازی نسبت به مشکلاتی که ایجاد کرده، انجام دهد.

 

وی یادآورشد: الحمدالله گزینه‌های بسیاری برای انتخابات وجود دارد و مشکلی از این بابت نداریم.

 

مهدی هاشمی گفت: مقام معظم رهبری هیچ‌گاه به طور مشخص فردی را تایید یا رد نکرده اند. ممکن است افرادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند به ایشان مراجعه و صلاح و مشورت کنند. اینکه رهبری احمدی نژاد را برای حضور در انتخابات نهی کرده باشند را تایید و یا تکذیب نمیکنم زیرا دفتر ایشان باید اطلاع رسانی کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------