آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

پدیده انتخاباتی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یک چهره ناشناخته است؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اصولگرایان

نماینده اصولگرای مجلس دهم معتقد است اصولگرایان اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به یک کاندیدای واحد نرسند قطعا شکست خواهند خورد.

 سیدحسین نقوی حسینی، عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت وحدت بین اصولگرایان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 96، به خبرآنلاین گفت: ما به این اصل باور داریم که اگر اصولگرایان به یک نامزد واحد برسند قطعا پیروز می شوند، همچنین این مسئله را باور داریم که جامعه آمادگی عبور از دولت روحانی را دارد چرا که چیزی از این دولت ندیده است.

 

وی اظهار داشت: در واقع توده های مردم از دولت راضی نیستند اما اینکه طرف مقابل روحانی چه کسی باشد هنوز مشخص نیست چراکه مسئله مهم این است که کاندیداهای که به میدان می آیند ظرفیت های بالایی داشته باشند.

 

نقوی حسینی ادامه داد: اصولگرایان به خوبی می دانند که اگر به وحدت نرسند و یک کاندیدا را معرفی نکنند نباید به دنبال موفقیت باشند زیرا تجربه نشان داده است که در صورت تعدد کاندیداها اصولگرایان شکست می خورند.

 

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه اصولگرایان از یک پدیده انتخاباتی حرف می زنند، این در حالی است که اکثر مهره های آنها سوخته اند، گفت: پدیده انتخابات یک شخصیت ناشناخته و ناپیدا نیست، در واقع در جریان مراودات انتخاباتی و گفتمان انتخاباتی یکی از کاندیداها پدیده می شود، اگر اصولگرایان بتوانند به وحدت برسند و کاندیدای واحد داشته باشند قطعا کاندیدای مورد حمایت انها پدیده می شود.

 

این چهره سیاسی نزدیک به جبهه پایداری تصریح کرد: مهم این است که افراد در فرایند انتخابات به یک نفر برسند، دو یا سه ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92 چه کسی باورش می شد که روحانی کاندیدای اصلاح طلبان شود، اصلا کسی نه این مسئله را قبول داشت و نه باور داشت اما دیدیم که اصلاح طلبان به یک نفر رسیدند و همین فرد پدیده شد، ممکن است در جریان اصولگرا نیز همین اتفاق بیفتد.

 

این نماینده اصولگرای مجلس درباره توصیه رهبری به احمدی نژاد برای عدم کاندیداتوری در انتخابات 96 نیز گفت: شاخص اصولگرایی این است که افراد به توصیه های رهبری  توجه کنند، وقتی که توصیه شده است که وی حضور پیدا نکند اگر توجه نکند دیگر در جریان اصولگرایی تعریف نمی شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------