آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پیرموذن: با مطرح کردن کاندیداتوری صالحی می‌خواهند از روحانی باج بگیرند/یک غافلگیری در سال ۹۶



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پیرموذن

یک فعال سیاسی معتقد است که روحانی به دلیل عملکرد مثبتی که در این سه سال از خود نشان داده است، می‌تواند در سال آتی و در رقابتی سالم با رای بسیار بالایی پیروز شود.

 به  گزارش نامه‌نیوز ؛کمال‌الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم، با اشاره به حمایت آشکار احزاب و جریان‌ها از حسن روحانی گفت: تردیدی ندارم که تمامی اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان معتدل و واقع بین در انتخابات سال 96 پشت سر حسن روحانی قرار خواهند گرفت؛ و صرفا این پایداری‌ها و احمدی‌نژادی‌ها خواهند بود که ساز دیگری را خواهند زد.

 

روحانی و رای غافلگیر کننده

وی ادامه داد:شک ندارم که روحانی با توجه به عملکرد رضایت بخشی که در زمینه‌های مختلف داشته در انتخابات سال آتی می‌بواند با رای غافلگیر کننده‌ای پیروز شود.

 

پیرموذن با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در انتخابات اخیر، اعتدال و اصلاحات را تقویت کرد، تصریح کرد: به همین دلیل تردید ندارم که روحانی بازی قدرت را به تندروها و پایداری‌ها واگذار نخواهد کرد و پایداری‌‌ها نیز با بی مهری هرچه تمام تر ملت رو به رو خواهند شد.

 

این فعال سیاسی یادآور شد: البته تحرکاتی در برخی جریان‌ها مبنی بر سهم خواهی دیده می‌شود که برخی از سکوت‌ها نیز به همین دلیل است. اما مطمئنا روحانی اهل باج دادن نیست، خصوصاً به آ‌ن‌هایی که با تندروی مشکلات عدیده‌ای را برای دولت و ملت پدید آوردند.

 

صالحی تحت هیچ شرایطی وارد انتخابات نمی‌شود

نماینده سابق مجلس در خصوص سخنان مطرح شده مبنی بر اینکه علی اکبر صالحی گزینه اصولگرایان در انتخابات 96 است، خاطرنشان کرد: پر واضح است که با شخصیتی که آقای صالحی دارند به هیچ عنوان وارد چنین عرصه‌ای نخواهند شد . جریان مخالف دولت با طرح این موضوع صرفا به دنبال اخذ باج از رئیس جمهور هستند. دکتر صالحی مطلقا وارد رقابت انتخاباتی نمی‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------