نماینده آستارا: آقایان اصولگرا کجای متن اسلام آمده که وام ۵ میلیونی به ۵۰ میلیون تبدیل شود؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مجلس

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: ربا خواری در بانک‌ها با لباس شرعی است. در حالیکه در آیات متعدد قرآن نزول و رباخواری مذموم شناخته شده و در ردیف مبارزه با پیامبر است.

 به گزارش خبرآنلاين؛ ولي داداشي نماينده مردم آستارا در نطق ميان دستورش در جلسه سه شنبه-13 مهر- گفت: امروز بحث ربا خواري در بانك‌ها با لباس شرعي است. بانك‌ها به يك فرد بدبخت آن هم به هزار بدبختي 5 ميليون وام مي‌دهند.

 

اين نماينده مجلس دهم افزود: توليد كننده 500 ميليون وام مي‌گيرد و به دليل عدم حمايت دولت در بوروكراسي اداري، گرفتار پرداخت‌هاي بانكي مي‌شود.آقايان اصولگرا كجاي متن اسلام آمده كه وام 5 ميليوني به 50 ميليون تبديل شود؟ آيا اين حمايت از نزول خواري نيست؟اسمش چيست به ماهم بگوييد ما هم بدانيم.

 

وي با اشاره به نهي قرآن از گرفتن نزول و رباخواري، تأكيد كرد: در آيات متعدد قرآن نزول و رباخواري مذموم شناخته شده و در رديف مبارزه با پيامبر است. همكاران اصلاح طلب اگر دنبال اصلاح هستيد به اين موارد كمك كنيد.من افرادي را ميشناسم كه سر همين قضيه خود را حلقه آويزكردند آيا ما مسئول نيستيم؟

 

داداشي در پايان نطقش گفت: جناب رئيس جمهور شما به بانك ها دستور داديد كه جرائم و ديركرد را از مردم نگيرند چرا بانكها اعمال نميكنند؟ خيلي ها به دست سيستم بانكي كشور مفلس شدند. آقاي رئيس جمهور نگذاريد من كه حامي انتخاباتي شما بودم، در رابطه با رباخواري بانك‌ها پاسخي به مردم نداشته باشم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------