آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

رییس ستاد انتخابات: گزارشی درباره فعالیت زودرس انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مقیمی

قائم مقام وزیر کشور گفت: تاکنون گزارشی درباره تبلیغات زودرس انتخابات ریاست جمهوری به ما منعکس نشده است.

 به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی صبح امروز در حاشیه نشست معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور در وزارت کشور در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از کناره‌گیری رییس دولت‌های نهم و دهم  گزارشی از تبلیغات زودرس به وزارت کشور رسیده است، گفت:  رییس دولت‌های نهم و دهم  هم آنقدر فعالیت انتخاباتی نداشت بلکه چند سخنرانی داشت،تاکنون هم گزارشی درباره تبلیغات زودرس برای انتخابات ریاست جمهوری به دست ما نرسیده است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: البته فعالیت فعالان سیاسی و دعوت آنها از افراد توانمند برای حضور در انتخابات انجام می‌شود که به معنای تبلیغات نیست. در واقع وظیفه احزاب هم همین است، اما در حوزه انتخابات شورای شهر و روستا به دلیل گستره زیاد آن مواردی از تبلیغات مخصوصاً در روستاها وجود داشته که بخشداران و فرمانداران تذکرات لازم را داده‌اند.

 

مقیمی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تغییر استاندار اصفهان و 200 فرماندار، اظهار کرد: دو شاخصه مهم برای ما همراهی مسئولان با سیاست‌های دولت و کارآمدی است. اگر فردی این ویژگی‌ها را داشته باشد تغییر نخواهد کرد. البته بعضی فرمانداران بازنشست شده‌اند یا برخی هم می‌خواهند محل کار خود را تغییر دهند یا اصلاً به دلایلی با ما قطع همکاری کنند که تغییرات در این حد همیشه وجود داشته است.

 

وی درباره تغییر استاندار اصفهان  نیز گفت: هر وقت دولت تغییر استاندار را تأیید کرد ما اطلاع‌رسانی می‌کنیم. اما تا آخرین لحظه از ظرفیت مدیران ارشد خود بهره می‌بریم.

 

مقیمی در پایان درباره فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات نیز اظهار کرد: همچون انتخابات گذشته نظم، آرامش و نشاط خوبی در عرصه سیاسی برقرار و احزاب در چارچوب قانون فعالیت خود را دارند. تشکیل خانه احزاب هم قدم بسیار بزرگی برای برقراری آرامش سیاسی بود. اکنون احزاب مسائل خود را در خانه احزاب پیگیری می‌کنند و ما هم به خانه احزاب کمک می‌کنیم تا احزاب بتوانند در مسائل اجرایی نظارت داشته و آن را نقد کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------