آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

عارف: برای دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برنامه داریم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

بعد از تصویب و اجرایی شدن اساسنامه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به سراغ دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم رفت.

 طی روزهای گذشته اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید برگزار شد. در این جلسه عارف به عنوان رئیس، ظفرقندی رئیس‌دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نایب رئیس و ژاله فرامرزیان به عنوان منشی هیات رئیسه با رای دیگر اعضا انتخاب شدند.

 

به گزارش عصر ایران، با مشخص شدن ترکیب این شورا به نظر می‌رسد اصلاح‌‎طلبان انتظار دارند شورای عالی سیاست‌گذاری هرچه زودتر وضعیت این جریان سیاسی را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری و شورای شهر مشخص کنند.

 

انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و شورای شهر پنجم در اردیبهشت 96 برگزار می‌شود. اصلاح‌طلبان می‌گویند که در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تنها از حسن روحانی حمایت می‌کنند و نامزدی به غیر از او در انتخابات ندارند.

 

در همین ارتباط محمد رضا عارف در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار عصر ایران گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری هم برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه دارد و هم برای انتخابات شوراها.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته گذشته اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری با شکل جدید برگزار شد و مقرر شد فعلا مهم ترین دستور کار این شورا تدوین اساسنامه باشد.

 

معاون اول دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: بعد از تصویب و اجرایی شدن اساسنامه به سراغ دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------