آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

پیگیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران هستیم/ به انتخاب‌های خاتمی در شورای سیاست‌گذاری اطمینان داریم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,فاطمه سعیدی

نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس دهم گفت: پیگیر تحقیق و تفحص از شهرداری تهران هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شفاف سازی لازم را انجام دهیم.

فاطمه سعیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به ترکیب فعلی شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و معرفی اعضای جدید به این شورا تاکید کرد: سعی می‌کنیم با رایزنی و تعامل با اصلاح طلبان شورا، یک خانم از طرف فراکسیون امید به شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان معرفی شود چراکه حضور زنان می‌تواند کمک خوبی برای فعالیت جریان اصلاحات باشد.

 

او گفت: دوست داشتیم هم جوانان و هم بانوان بیشتری در این ترکیب باشد اما همواره به انتخاب‌های آقای خاتمی اطمینان داشتیم و شاید صلاحدید ایشان ترکیب فعلی بوده است.

 

نماینده اصلاح‌طلب تهران درباره فساد در شهرداری تهران نیز گفت: پیگیر تحقیق و تفحص در شهرداری تهران هستیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شفاف سازی لازم را انجام دهیم.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تحقیق و تفحص نشان دهد که فسادی در شهرداری رخ نداده است، اما به هر حال وظیفه ما بود که با توجه به درخواست مردم این پرونده تحقیق و تفحص را به جریان بیندازیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------