آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

بررسی شکایت رحیمی و بقایی در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان/ صحبت‌ها در راستای نمایندگی بوده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمدجواد جمالی

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: شکایت مدیران سابق احمدی‌نژاد از نمایندگان مجلس وارد نبود.

 محمدجواد جمالی در گفت‌و‌گو با  ایلنا، با اشاره به پرونده‌های مطرح شده در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان توضیح داد و خبر داد که محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم از یکی از نمایندگان شکایتی کرده بود که این شکایت در جلسه اخیر هیات نظارت بررسی شد، اما نظر اعضای این هیات این بود که صحبت‌های این نماینده در راستای وظایف نمایندگی بوده است و شکایت رحیمی را وارد ندانست.

 

نماینده مردم فسا در مجلس دهم گفت: همچنین شکایت حمید بقایی از یکی از نمایندگان مجلس در جلسه امروز بررسی شد که اعضا شکایت وی را نیز وارد ندانستند و صحبت‌های نماینده مذکور را در راستای وظایف نمایندگی وی دانستند.

 

جمالی ادامه داد: در جلسه اخیر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ما شکایت خبرنگار روزنامه ایران و همچنین موسسه ایران از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه را بررسی کردیم که ۳۲۰ خبرنگار نیز در نامه‌ای به علی لاریجانی خواستار بررسی این موضوع بودند.

 

او افزود: ما از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه دعوت کردیم که در جلسه بعدی این هیات حضور یابد و نسبت به این پرونده پاسخ دهد و سپس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را اعلام خواهد کرد، البته اگر نیاز باشد ما از خبرنگار روزنامه ایران نیز دعوت می‌کنیم.

 

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است. الهیار ملکشاهی و عزیز اکبریان نیز نواب اول و دوم رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس و علیرضا سلیمی و محمدمهدی برومندی دبیران آن هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------