آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

وزير ارشاد در استانه استعفا؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزير ارشاد

طي روزهاي گذشته اخبار مختلفي در مورد استعفاي وزير ارشاد منتشر شده است كه البته همواره از سوي سخنگوي اين وزارتخانه تكذيب شده است.

 اما  انتخاب گزارش داد، احتمال استعفاي جنتي در روزهاي اخير افزايش يافته است. 

 

براساس اخبار رسيده به "انتخاب"، عصر امروز جلسه ي فوق العاده معاونين وزارت ارشاد تشكيل شده و جنتي در اين جلسه، از احتمال استعفاي خود سخن گفته است. 

 

جنتي به جز انكه با معاونين خود در اين زمينه مشورت كرده، موضوع احتمال استعفاي خود را با برخي اعضاي خانواده اش نيز مطرح كرده است. 

 

از سوي ديگر، منابع مطلع به "انتخاب" گفته اند، يكي از دلايلي كه احتمال تصميم جنتي را تقويت كرده، عدم حضور وي در سفر اخير رييس جمهور به تايلند بوده است؛ سفري كه پيش از انجام، نام جنتي در ميان همراهان رييس جمهور ديده مي شده است. 

 

طي روزهاي اخير، مخالفين و منتقدين دولت درصدد القاي اختلاف ميان رييس جمهور و وزير ارشاد بوده اند؛ اختلافي كه به زعم مخالفين دولت، علتش "تضاد مواضع وزير و رييس جمهور بر سر موضوع كنسرت" و همينطور "اصرار سخنگوي ارشاد بر مواضع متفاوت با دولت" بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------