آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

نعمتی: هیچ استیضاحی در هیات رئیسه مطرح نشده است/ استیضاح کنندگان فانی تعیین تکلیف کنند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نعمتی

فکر می کنم استیضاح کنندگان باید در این رابطه تکلیف را مشخص کنند اگر به دنبال استیضاح هستند آن را پیگیری کرده و اگر هم به دنبال صلح و سازش هستند، انجام شود.

 سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ استیضاحی در دستور کار هیات رئیسه نیست، اظهار کرد: استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش باید در مورد آن تعیین تکلیف کنند زیرا بیش از این معطل شدن به صلاح مجلس و وزیر نیست.

 

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد مباحث مربوط به استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: این موضوع بستگی به متقاضیان استیضاح دارد زیرا کمیسیون آموزش گزارش خود را به هیات رئیسه ارائه کرده و در حال حاضر بستگی به تصمیم استیضاح کنندگان دارد.

 

این عضو هیات رئیسه مجلس افزود: فکر می کنم استیضاح کنندگان باید در این رابطه تکلیف را مشخص کنند اگر به دنبال استیضاح هستند آن را پیگیری کرده و اگر هم به دنبال صلح و سازش هستند، انجام شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس خاطر نشان کرد: فکر می کنم بیشتر از این معطل شدن کار نه به صلاح مجلس است و نه به صلاح فانی، وزیر آموزش و پرورش، بنابراین اگر می‌خواهند استیضاح انجام شود و یا نشود باید سریعتر تعیین تکلیف کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------