آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

حسام الدین آشنا: خبر استعفای وزیر ارشاد و جایگزینی خودم به جای جنتی را"نه تأیید می‌كنم و نه تكذیب"



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , حسام الدین آشنا

مشاور فرهنگی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

 مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید.

 

به گزارش  انتخاب  ، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

 

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور که با تسنیم صحبت می کرد، درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.

 

گفتنی است، صبح چهارشنبه «انتخاب» از افزایش احتمال وزیر ارشاد خبر داده بود.

 

حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است. وی از اعضای ارشاد ستاد انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ بود و هم اینک، ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را عهده دار است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------