آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

مدیران وابسته به دولت گذشته برای سبد رای روحانی مشکل‌ساز می‌شوند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عبدالله ناصری

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: دولت باید از انفعال مدیریتی، اقتصادی و اجرایی خارج شود و انتخابات ۹۶ را جدی‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد ببینند.

 عبدالله ناصری در گفت‌وگو با  ایلنا، روند حرکت اصلاح طلبان را موفقیت‌آمیز توصیف و تصریح کرد: در حال حاضر ترکیب شورای عالی تغییراتی کرده که این مسئله بسیار خوبی است و آمدن امثال دکتر معین و سلامتی و سرحدی‌زاده، سطح شورای عالی اصلاح‌طلبان را ارتقا داده و به نظر می‌رسد فراگیر‌تر هم خواهد شد.

 

ستادهای حمایت از آقای روحانی هرچه زودتر راه‌اندازی شود

 

عضو سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با بیان اینکه در انتخابات سال ۹۶ نامزد اصلاح‌طلبان آقای روحانی است، متذکر شد: با وجود این اما باید حوزه حمایت از آقای روحانی قدری فعال‌تر باشد. باید هرچه زود‌تر ستادهای حمایت از آقای روحانی راه‌اندازی شود. به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که رخ داد و آقای احمدی‌نژاد از گردونه رقابت بیرون رفتند فضای انتخابات قدری سرد شود اما گرمای انتخابات بستگی به تلاش ستادهای انتخاباتی نامزد‌ها دارد.

 

حامیان دولت منفعل نباشند

 

او افزود: شورای عالی در مورد انتخابات شورا‌ها باید چارچوب‌های لازم را دنبال کند و کار را کم‌کم شروع کند. باید فضایی ایجاد کنیم که انتخابات ریاست جمهوری هم فضای پرشوری داشته باشد با توجه به اینکه رقبا هم حرکت‌هایی را هم علیه آقای روحانی شروع کردند و درست نیست که مجموعه آقای روحانی و حامیان وی نسبت به این مسئله انفعال داشته باشند.

 

محدویت‌ها برای اصلاح‌طلبان همیشه در آستانه انتخابات وجود داشته است

 

ناصری در مورد محدودیت‌های موجود برای برخی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: این برخورد‌ها و محدودیت‌ها همیشه قبل از انتخابات‌ها وجود داشته است. اصلاح‌طلبان همیشه با این روند برنامه خود را تغییر نداده‌اند و نخواهند داد. در این انتخابات هم حضورفعال و منسجمی خواهند داشت و تلاش می‌کنند جبهه اصلاحات را فراگیر‌تر کند. رمز پیروزی اصلاح‌طلبان هم حضور جبهه‌ای و فراگیر است و آن را دنبال خواهند کرد.

 

فشارها علیه دولت تا انتخابات ادامه می‌یابد

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد فشارهای علیه دولت خاطرنشان کرد: این هم یک مسئله طبیعی است جریانی که از مجلس بازماند و نتوانست در مجلس پیروز انتخابات شود الان ابزارهای اطلاع‌رسانی و رسانه‌های قدرتمندی را هم در اختیار دارد و همانطور که گفته شد این فشار‌ها تا انتخابات ادامه خواهد داشت و جز این هم انتظاری نمی‌رود.

 

او افزود: مهم این است که دولت از حالت انفعال خارج شود و به افکار عمومی نشان دهد که برنامه پرتلاش و فراگیری را برای انتخابات ریاست جمهوری دارد. برخلاف برخی که معتقدند رئیس جمهور مستقر نیاز به ستاد ندارد من معتقدم که باید حتماً ستاد تشکیل شود و از لحاظ افکارسازی عمومی بتواند با رقبای رادیکال خود مقابله کند.

 

مدیران وابسته به دولت گذشته برای سبد رای روحانی مشکل‌ساز می‌شوند

 

ناصری یادآور شد: مدیران ارشد و میانی که ممکن است در آستانه انتخابات چرخش‌هایی داشته باشند باید سامانی به خود بگیرند. نیروهای وابسته به دولت گذشته در سطح استان‌ها داریم که این‌ها در انتخابات برای سبد رای آقای روحانی مشکل‌ساز خواهند شد.

 

دولت انتخابات ۹۶ را جدی‌تر ببیند

 

او گفت: پیش‌بینی من این است که اصولگرایان معتدل مثل انتخابات مجلس دراین انتخابات هم ازجریان حامی آقای روحانی حمایت خواهند کرد اما با توجه به قدرت نهادینه شده که در عرصه اقتصادی و رسانه‌ای دارد قطعاً تلاش می‌کند رقابتی را شکل دهند اما دولت و اصلاح‌طلبان باید به طور جدی برنامه خود را سامان دهند دولت باید از انفعال مدیریتی، اقتصادی و اجرایی خارج شود و انتخابات ۹۶ را جدی‌تر از آنچه که به نظر می‌رسد ببینند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------