آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

مجتهدزاده وکیل دادگستری: شهروندان می توانند از برخوردهای غیرقانونی گشت ارشاد، شکایت کنند/ بازگشت گشت ارشاد دوقطبی کردن جامعه است

مجتهدزاده وکیل دادگستری درباره بازگشت «گشت ارشاد» و برخوردهای صورت گرفته با زنان و دختران در خیابان به دیده بان ایران گفت: مطمئن باشید طرح…

محمد هاشمی: تغییرات دولت بی‌تدبیری بود/ نمی‌دانم الان کسی مسئولیت این وزرات‌‌خانه‌ها را قبول می‌کنند یا خیر



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمد هاشمی

باید هرچه زودتر وزیر معرفی شود. واقعا در این فرصت کوتاه زمان برای کار و ارائه برنامه‌های وزرای جدید مناسب نیست.

 محمد هاشمی تحلیلگر و رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به استعفای سه وزیر ارشاد، ورزش و آموزش و پرورش گفت: این تغییرات نشان می‌دهد که دولت نظر منتقدان را پذیرفته است. این بدین معنی است که در این سه حوزه به عملکرد دولت نقد وارد بوده است.

 

رئیس سابق سازمان صداوسیما در مصاحبه با عصر ایران ادامه داد: مجلس این وزرا را استیضاح نکرده است و آنها بدون دخالت مجلس استعفا داده‌اند یا استعفا از آنها گرفته شده است. تمام بار مسئولیت الان بر دوش دولت است و این به این معنی است که فعالیت‌های دولت در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در حد نیاز نبوده است.

 

"سرپرست وزرات خارجه در دولت رجایی" با انتقاد از زمان تغییرات ایجاد شده در دولت تصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا پایان عمر دولت یازدهم، تغییر در دولت بی‌تدبیری بود.

 

وی خاطر نشان کرد: تا وزیر معرفی شود و از مجلس رای بگیرد و معاونین خود را معرفی کند تقریبا عمر دولت به پایان رسیده است و او دیگر فرصت ارائه برنامه‌های خود را ندارد و مجبور است برنامه‌های گذشته که توسط وزیر قبلی تبین شده است را ادامه دهد.

 

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر وزیر جدید دست به تغییر در وزارتخانه بزند، آن نهاد دچار تزلزل می‌شود و کارها پیش نمی‌رود.

 

"معاون نخست وزیر در دولت رجایی" افزود: من برای تغییرات دولت در این زمان توجیهی ندارم. یک زمانی مجلس استیضاح می‌کند و دولت مجبور است وزیر خود را تغییر دهد اما وقتی مجلس کاری ندارد و دولت دست به تغییر می‌زند تمام مسئولیت بر عهده دولت است و کسی در این زمینه کوتاهی نکرده است.

 

محمد هاشمی خاطر نشان کرد: باید هرچه زودتر وزیر معرفی شود. من نمی‌دانم در این زمان کسی مسئولیت را قبول می‌کند یا خیر؟ واقعا در این فرصت کوتاه زمان برای کار و ارائه برنامه‌ها مناسب نیست. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------