آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

روحانی: استان مرکزی پایه اصلی برای صنعت کشور است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رئیس جمهوری گفت: استان مرکزی دیار صنعتی است و پایه اصلی برای صنعت کشور محسوب می شود.

 به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در بدو ورود به فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران افزود: مردم این استان وفادار،غیور، ایثارگر و فداکار هستند و امید است در این سفر بتوان صدا، مطالبات، خواسته ها و نظرات مردم را در نشست های عمومی، فرهیختگان و شورای اداری شنید.

 

وی ابراز امیدواری کرد: در این سفر به نیازمندی های استان مرکزی که تصمیمات آن در هیات وزیران اتخاذ شده است جامه عمل بپوشانیم و نتیجه این سفر به آبادانی و توسعه بیشتر این استان منجر شود.

 

رئیس جمهوری ادامه داد: استان مرکزی یادآور امام راحل است، امروز هر چه داریم از عزت و سربلندی، تلاش ها و مجاهدت های امام خمینی (ره) است.

 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین روحانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) در این استان رشد و نمو پیدا کردند و در اولین سال های درس در حوزه علمیه اراک به تعلیم و تعلم مشغول شدند.

 

وی عنوان کرد: بسیار خوشحالم که در ایامی که هنوز عطر و بوی فرهنگ عاشورا استشمام می شود به استان مرکزی سفر کرده ام.

 

در بدو ورود رئیس جمهوری به فرودگاه اراک فرزند شهید آسنجرانی با اهدا گل از مقام عالی اجرایی کشور استقبال کرد .

 

در آیین استقبال از رئیس جمهوری استاندار، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اقشار و گروه های مردمی حضور داشتند.

 

سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی 2 روزه است که روز اول آن در شهرستان اراک و روز دوم در زادگاه حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین است اما اعضای دولت در شهرستان های تابعه در میان مردم حضور پیدا می کنند و طرح های عمرانی و اقتصادی تدارک دیده شده توسط آنان به عنوان نماینده عالی دولت بهره برداری خواهد شد.

 

دیدار با مردم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک دیده شده این سفر در روز نخست در شهرستان اراک است.

 

دیدار مردمی، تشکیل شورای اداری استان مرکزی، ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی (ره) در بیت تاریخی آن حضرت و نشست با خبرنگاران، از جمله برنامه های روز دوم سفر هیات دولت در شهر خمین است.

 

استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در قلب ایران قرار دارد و به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی چهارمین قطب صنعت و یکی از کانون های مهم کشاورزی کشور است.

 

دولتمردان تدبیر و امید از اولین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.

 

رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در سی و دومین سفر استانی روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آبان 95 مهمان مردم استان مرکزی هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------