آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

وزیر اطلاعات:از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست‌ساز وارد می شود /دولت فشار سنگینی را تحمل می‌کند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: اشتیاق به سرمایه‌گذاری و مشارکت در اقتصاد و تولید در کشور به دلیل امنیت مستمر فراهم شده است.

 به  گزارش ایرنا ؛حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی عصر روز یکشنبه در مسجد جامع دلیجان پس از اقامه نماز مغرب و عشا، افزود: وضعت ناامن منطقه سبب شده که بسیاری از سرمایه گذاران راغب باشند تا در ایران مشارکت اقتصادی کنند و این محصول نظام امنیتی قوی در کشور است. 

 

وی اظهار کرد: تمامی دولت های جمهوری اسلامی ایران در شرایط مختلف تلاش کردند و قصد خدمت داشته اند و برای پیشبرد امور و حل مشکلات کوشیده اند.

 

وی گفت: منافع جمعی کشور هنگامی حاصل می شود که تمانی صاحبان فکر و اندیشه پای کار باشند و در کنار هم تلاش کنند و خصوصیت دولت تدبیر و امید نیز همین است.

 

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: مشکلات و گرفتاری های دولت زیاد است و کابینه یازدهم فشار سنگینی را تحمل می کند با این وجود سعی می شود مشکلات بدون سر و صدا حل شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: مردم ایران دوره های ناامنی را پشت سر گذاشته اند ولی محکم پای ارزش ها و آرمان های نظام ایستاده اند و مسئولان نیز به چنین مردمی افتخار می کنندو تمام کوشش خود را برای ساختن کشور به کار می گیرند.

 

وی افزود: خداوند متعال به برکت خون شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری، گنجینه ارزشمند حکومت اسلامی را نصیب مردم کرده است.

 

وی اظهار کرد: دشمنان همواره کوشیده اند که به نظام اسلامی ضربه بزنند و هوشیاری بخش های مختلف نظام سدی در برابر این توطئه ها بوده است.

 

وزیر اطلاعات تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی که سربازان امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه بر شرایط کشور دارند، امنیت بی بدیل را در ایران حکمفرما شده است.

 

وی در ادامه افزود: امروز از شرق و غرب کشور مواد منفجره دست ساز وارد میهن می شود و دشمن سعی می کند بین شیعه و سنی اختلاف بیاندازد و همه این حیله ها با لطف خداوند و تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشف شده است و خدا به سربازان گمنام امام زمان (عج) توفیق داده که ماشه به دست آنان کشیده شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------