رییس جمهوری برای دفاع از وزرای پیشنهادی وارد مجلس شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

تهران-ایرنا-حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برای دفاع از سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان دقایقی پیش وارد جلسه علنی مجلس شورای اسلامی شد.

 به گزارش  ایرنا، رییس جمهوری هنگام ورود به جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، مورد استقبال علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی و محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس قرار گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی رییس دولت تدبیر و امید به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت در جلسه رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی حضور یافته است.

 

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بیژن زنگنه وزیر نفت، سید حسینن هاشمی استاندار تهران از جمله شرکت کنندگان در جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

 

غلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود رییس جمهوری، حضور رییس دولت تدبیر و امید و اعضای هیات دولت را به خانه ملت خیرمقدم گفت.

 

رییس جمهوری - یکشنبه هفته گذشته- در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سه وزیر پیشنهادی برای وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش را برای اخذ رای اعتماد معرفی کرد.

 

سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هستند که به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

 

صالحی امیری مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و مدارک و کتابخانه ملی ایران در سال 1340 در شهر بابل به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علوم و تحقیقات و استادیار دانشگاه است.

 

مسعود سلطانی فر دیگر وزیر پیشنهادی ، در دولت یازدهم معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

 

وی که متولد سال 1338 است به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر نیز انتخاب شده بود که پس از رفتن به میراث فرهنگی از شورای شهر تهران استعفا کرد.

 

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز متولد 1334، استاد دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، رئیس مجتمع آموزشی مفید، عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جمهوری اسلامی ایران و معاون اسبق طرح و توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------