آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

عذر عارف برای «روبوسی» کردن با روحانی/ وزیری که با تاخیر زیاد به مجلس رسید /حاشیه‌های صحن مجلس



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

جلسه علنی مجلس برای بررسی برنامه‌ها و سوابق ۳ وزیر پیشنهادی با حواشی همراه بود.

به گزارش تسنیم ؛جلسه صبح امروز (سه‌شنبه 11 آبان) نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت 3 وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش‌، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با حواشی همراه بود.

 

* جلسه علنی امروز در حالی آغاز شد که از ابتدای جلسه حضور گسترده خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های ایرانی و خارجی چشمگیر بود. بیش از 350 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار در جلسه رأی اعتماد 3 وزیر پیشنهادی حضور دارند.

 

*رسانه‌های الجزیره، المیادین، التجاه و خبرگزاری‌های فرانسه، آلمان و چین از جمله رسانه‌هایی هستند که با حضور در مجلس شورای اسلامی این رویداد را پوشش خبری می‌دهند.

 

* حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با استقبال علی مطهری ساعت 8:25 وارد صحن علنی شد که نمایندگان با حلقه زدن به دور وی به بحث و گفت‌وگو با رئیس جمهور پرداختند.

 

* روحانی به همراه علی مطهری، نائب رئیس دوم مجلس، محمدرضا تابش و نهاوندیان وارد صحن علنی مجلس شد و عارف با دستمالی که بر دهان داشت و نشان از سرماخوردگی وی می داد، به استقبال روحانی رفت و از روبوسی با روحانی که قصد مصاحفه با وی را داشت، امتناع کرد. 

 

* در ابتدای جلسه علنی صبح امروز، برای مشخص شدن موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی قرعه‌کشی انجام شد که نمایندگان پشت جایگاه هیئت رئیسه این کار را انجام دادند.

 

* هنگام ورود اعضای هیئت دولت به صحن علنی مجلس ازدحام نمایندگان در ردیف اول جایگاه نمایندگان قابل توجه بود.

 

*به علت تاخیر روحانی برای حضور در جلسه رای اعتماد علی لاریجانی اعلام کرد تا زمان بررسی برنامه‌ها و رأی اعتماد به وزرا مجلس روال عادی خود را در بررسی طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی ادامه دهد.

 

* در حالیکه اسحاق جهانگیری، نوبخت و وزرای علوم، نیرو، امورخارجه، ارتباطات، صنعت، معدن و تجارت، وزیر دفاع و وزیر نفت، همراه رئیس جمهور وارد صحن شدند اما محمود علوی وزیر اطلاعات ساعت 10:10 دقیقه و پس از پایان سخنان رئیس جمهور وارد مجلس شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------