آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

کرباسیان : صالحی امیری کارهای خوب جنتی را ادامه می‌دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کرباسیان

عضو هیات امنای صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان گفت: صالحی امیری به واسطه ریاست سه ساله‌اش بر کتابخانه ملی و دیدگاه بازی که دارد، حتما کارهای خوبی را که دکتر جنتی شروع کرده بود را ادامه می‌دهد.

 مهدی کرباسیان در گفت‌وگویی با ایسنا، با تقدیر از عملکرد سه ساله علی جنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صمیمانه از زحمات دکتر جنتی تشکر می‌کنم، چرا که ظرف این سه سال اقدامات ارزشمندی انجام گرفت که از جمله آن‌ها؛ کمیته‌ای بود که برای بررسی مسائل اقتصادی و حمایت از هنرمندان مشخص شد و در عین حال به واسطه آشنایی که در این حوزه با هم داشتیم، مرا در هیات امنای این کمیته قرار داد و چند کار مهم دیگر نیز از قبیل موضوع برقراری بیمه درمانی و صندوق سرمایه‌گذاری هنرمندان انجام شد.

 

وی با اشاره به حضورش در تامین اجتماعی و راه‌اندازی بیمه هنرمندان افزود: حدود 30 سال است که به واسطه بیمه هنرمندان که در تامین اجتماعی اقدام به راه‌اندازی آن کردیم و در بنیاد مستضعفان نیز در حوزه‌های مطبوعات و سینما فعالیتی داشتم، از دغدغه‌های موجود در این قشر خبر دارم و می‌توانم بگویم آقای صالحی امیری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه ریاست سه ساله‌ای که بر کتابخانه ملی داشت، حتما کارهای خوبی را که دکتر جنتی شروع کرده بود را ادامه می‌دهد.

 

عضو هیات امنای صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان ، روزنامه‌نگاران و هنرمندان در ادامه با حمایت از صالحی امیری ادامه داد: دکتر صالحی امیری در حوزه کتاب، فرهنگ و مطبوعات صاحب‌نظر است و خوشبختانه با دیدگاه بازی که در این خصوص دارد، اطمینان دارم در حمایت از این صندوق‌ها و حوزه اقتصاد، هنر و هنرمندان و البته جذب نظرات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت حرکت می‌کند و امیدوارم که حمایت نمایندگان را هم برای تصدی این مسوولیت به همراه داشته باشد.

 

سلطانی‌فر  موضوع ورزش و جوانان را در بدنه اجرایی لمس کرده‌

 

خزانه‌دار اسبق کمیته ملی المپیک با اشاره به سابقه همکاری خود با مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش اظهار کرد: قطعا انتخاب ایشان را بجا و شایسته می‌دانم.

 

وی ادامه داد: در زمان حضور در سازمان تربیت بدنی توانستیم تا رکورد کسب مدال در بازی‌های آسیایی و المپیک برای کاروان ایران پیش‌برویم که این علاوه بر تلاش‌های مربیان و بازیکنان، بیانگر مدیریت صحیح آن دوره نیز هست، امیدوارم با رفع نواقصی که این روزها در ورزش وجود دارد و با تعاملی که به وجود می‌آید، دکتر سلطانی‌فر بتوانند در بهبود این وضعیت اثرگذار باشد، چرا که ایشان چند دوره استان‌داری را هم تجربه کرده‌ و موضوع ورزش و جوانان را در بدنه اجرایی لمس کرده‌ است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------