آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

محمدرضا تابش: مجلس از آزمون خود سربلند بیرون آمد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , محمدرضا تابش

نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش گفت: مجلس از آزمون خود سربلند بیرون آمد.

 «محمدرضا تابش» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد، پیش‌بینی ما این بود که دو نفر از وزرای پیشنهادی قطعا از مجلس رای اعتماد می‌گیرند، اما درمورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تردید وجود داشت، اما من حیث‌المجموع حوادثی اتفاق افتاد که کمک کرد هر سه وزیر پیشنهای رای خوبی از مجلس بگیرند.

 

وی افزود:‌ یکی از این دلایل دفاع خود وزرا و دیگری تمسک مخالفین به روش‌های مطرود در جامعه موصوف به "بگم بگم ها" بود. راجع به مسائلی که برخی منتقدین مطرح کردند و گفتند اسناد و مدارکی در این‌باره وجود دارد به صراحت از رئیس مجلس خواستم اگر سندی دارند منتشر کنند و برخی اسناد هم که ادعا می‌شد نقطه ضعف وزرای پیشنهادی است منتشر شد، اما مجموع این حوادث و شاید برخوردهای خلاف اخلاق به زعم نمایندگان و دفاع خوب وزرای پیشنهادی و رئیس‌جمهور و تشریح وضعیت کشور و اشاره به تنگناها و معضلات توسط آقایان و رئیس‌جمهور و همچنین هوشیاری نمایندگان باعث شد وزرای پیشنهادی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان شوند.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: این رای در سایه گذشت فراکسیون امید مجلس از برخی گلایه‌ها و تلاش برای جلب نظر مستقلین و برخی اصولگرایان صورت گرفت و این امر نشان‌دهنده انسجام و قدرت و قوت این فراکسیون در مجلس است که باید مورد توجه دولت قرار گیرد، البته احترام قاطع به نمایندگان محترم  بجای خود محفوظ است.

 

نایب رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه دولت باید قدردان مجلس باشد، ادامه داد: علی‌رغم وجود برخی گلایه‌ها از دولت و تنگناها، مشکلات و چالش‌هایی که مردم در حوزه‌های انتخابیه با آن مواجه‌اند نمایندگان با درک موقعیت فعلی کشور و مخاطراتی که دولت با آن روبروست، به هر سه گزینه پیشنهادی رای دادند و این رای بیشتر نشات گرفته از پختگی و درایت نمایندگان بود و نبایداین طور تصور شود که در همه حوزه‌ها رضایت نمایندگان جلب شده یا در حوزه‌های انتخابیه مشکلی ندارند.

 

«تابش» با ابراز امیدواری نسبت به تغییر رویکرد دولت نسبت به مجلس پس از اخذ رای اعتماد وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش تاکید کرد:‌ امیدواریم دولت ارتباط و تعامل نزدیک‌تری با مجلس داشته باشد تا بتوانیم در سایه همفکری و تعامل موثر در جهت اعتلای کشور و نظام و رفع مشکلات و تنگناهای روبروی مردم که سرمایه اصلی نظام هستند قدم برداریم.

 

وی اضافه کرد:‌ اگر توانستیم این تعامل سازنده را ساماندهی جدی کنیم هم خدا و هم مردم راضی خواهند بود و هم نتیجه آن در توسعه و پیشرفت کشور و حل مشلات مردم موثر خواهد افتاد و هم تاثیر خویش را در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به جا خواهد گذاشت. آنچه مهم است اینکه مجلس از آزمون خود سربلند بیرون آمد و حالا نوبت دولت است که در ماه های پایانی نسبت به حل مشکلات و رفع مطالبات مردم در سایه تعامل بهتر و بیشتر با مجلس و نمایندگان اقدامات لازم را انجام دهد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------