آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

نجفی: در صندوق ذخیره فرهنگیان اختلاس نشده است / اطلاعات غلط به امام جمعه مشهد می دهند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,نجفی

مشاور رئیس جمهور در جمع اعضای انجمن اسلامی معلمان کرمان تاکید کرد:کل دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان هفت هزار و پانصد میلیارد است و حالا چگونه ممکن است هشت هزار میلیارد اختلاس شده باشد. اما عده‌ای با اغراض سیاسی به سراغ مقامات می روند و اطلاعات غلط می‌دهند و آن موقع است که امام جمعه مشهد در نماز جمعه می‌گوید از جیب هر فرهنگی 9 میلیون برداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جمع اعضای انجمن اسلامی معلمان کرمان تاکید کرد: همه اموال صندوق ذخیره فرهنگیان سر جایش است و اختلاسی صورت نگرفته است.

 

وی افزود: آموزش و پرورش در سه سال گذشته آن طور که باید نتوانست در دولت موثر باشد و رضایت فرهنگیان را جذب کند.

 

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی تاکید کرد: به نظرم یکی از ضعف‌های آموزش و پرورش در سه سال گذشته، این بود که از فرصت‌های ایجاد شده استفاده نکرد و روزی که فرهنگیان به مناسبت گرامیداشت مقام معلم خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودند و ایشان هم خواستار توجه بیشتر صدا و سیما به آموزش و پرورش شدند، متاسفانه آقای فانی در این زمینه با مسئولین صداوسیما رایزنی نکرد. به آقای فانی گفتم در مورد مسائل آموزش و پرورش که در دولت مطرح می شود، شما چیزی نمی‌گویید اما او نتوانست باورهای خودش را در مورد اهمیت آموزش  و پرورش به یک باور ملی تبدیل کند.

 

نجفی به برنامه ارائه شده از سوی دانش‌آشتیانی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه ارائه شده توسط آقای دانش آشتیانی به مجلس چهارچوبش در حقیقت همان برنامه‌ای است که بنده آماده کرده بودم.

 

وی تاکید کرد: کل دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان هفت هزار و پانصد میلیارد است و حالا چگونه ممکن است هشت هزار میلیارد اختلاس شده باشد. اما عده‌ای با اغراض سیاسی به سراغ مقامات می روند و اطلاعات غلط می‌دهند و آن موقع است که امام جمعه مشهد در نماز جمعه می‌گوید از جیب هر فرهنگی 9 میلیون برداشته‌اند.

 

نجفی تاکید کرد: عمده وام های فساد انگیز بانک سرمایه در دولت قبل بوده که مشکوک الوصول هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------