آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

عارف تشکیل جلسات هفتگی میان دولت و فراکسیون امید را پیشنهاد داد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عارف

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس جزییات جلسه با رییس جمهور را تشریح کرد.

 فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این جلسه حجت‌الاسلام روحانی رییس جمهور، محمدعلی نجفی، مرتضی بانک، حسینعلی امیری معاون پارلمانی و محمد نهاوندیان رییس  دفتر رییس‌جمهور و همچنین هیات رییسه فراکسیون امید حضور داشتند.

 

وی افزود: محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس پیشنهاد کرد تا جلسات هفتگی بین نمایندگان دولت با فراکسیون امید برگزار شود و رییس جمهور نیز موافقت کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: در این جلسه رییس جمهور بیان کرد که هدف همه ما نجات کشور است و ما به سمت رونق اقتصادی حرکت می کنیم نمی گویم رسیده آیم اما جهت گیری به آن سمت است.

 

وی تصریح کرد: همچنین رییس جمهور از میزان اشتغال ایجاد شده در این دولت سخن گفت.

 

سعیدی اظهار کرد : محمدرضا تابش در مورد وضعیت بودجه،  کواکبیان درباره مسائل امنیت ملی،  وکیلی درخصوص تعامل مجلس و دولت و فاطمه سعیدی درباره مسایل آموزش و پرورش،  مسایل زنان و جوانان و پارسایی درباره مسایل استان ها سخنانی را ایراد کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در مورد مسایل بازنشستگان آموزش و پرورش و مطالبات آنها مطالبی را مطرح کردم، ضمن این که با تدبیر دولت و حمایت فراکسیون امید بهتر است که از زنان و جوانان به ویژه در کابینه بعدی استفاده شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: مطرح کردم که معیشت و منزلت معلمان باید مورد توجه قرار گیرد و خدماتی هم که به دانش آموزان در محتوای درسی ارایه می شود در شان آنها نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------