آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

سخنگوی شورای نگهبان سخنان هاشمی را تکذیب کرد/ ماجرا به شکلی که مطرح شده،نیست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عباسعلی کدخدایی

نظر شورای نگهبان نظر مستقلی است و صرفا نظر خود اعضای شورای نگهبان است اگر چه نظر کارشناسی از بخش های مختلف گرفته می شود.

 سخنگوی شورای نگهبان درباره صحبتهای هاشمی رفسنجانی پیرامون نحوه بررسی صلاحیت ها توضیحاتی ارائه داد.

 

به گزارش میزان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، در پاسخ به سوالی در مورد اظهارت هاشمی رفسنجانی مبنی بر دخالت حجت الاسلام مصلحی در رای شورای نگهبان در زمان بررسی صلاحیت هاشمی در سال 92  گفت: من قبلا به این اظهارات پاسخ دادم و گفته ام که نظر شورای نگهبان نظر مستقلی است و صرفا نظر خود اعضای شورای نگهبان است اگر چه نظر کارشناسی از بخش های مختلف گرفته می شود.

 

کدخدایی با بیان اینکه این مطلب، مطلب پنهانی نیست، اظهارات هاشمی را تکذیب کرد و گفت: این ماجرا  به شکلی که مطرح شده، نیست.

 

هاشمی‌رفسنجانی  صبح دیروز (چهارشنبه، 12 آبان) در دیدار جمعی از استادان و دانشجویان رشته تاریخ درباره ردّ صلاحیت‌ش در انتخابات 92 گفته بود: وزیر وقت اطلاعات در زمان بررسی صلاحیت‌ها، به شورای نگهبان رفته و گفته بود که با آمدن هاشمی همه رشته‌های 10ساله ما پنبه می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------