آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

انتخابات شورای شهر الکترونیکی برگزار می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات شورای شهر

در انتخابات آینده شوراهای شهر و وروستا روند رای‌گیری با توجه به اصلاح قانون جدید که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مصوب شده و در مجلس نیز بررسی خواهد شد قطعا انتخابات باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.

 عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: انتخابات شورای شهر و روستا آینده به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

 

به گزارش میزان محمد محمودی عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس درباره روند آمادگی دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک درکشور اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مصوبه قانونی مربوط به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک این بستر و زمینه در کشورمان وجود دارد که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود.

 

وی افزود: بدون شک در انتخابات آینده شوراهای شهر و وروستا روند رای‌گیری با توجه به اصلاح قانون جدید که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مصوب شده و در مجلس نیز بررسی خواهد شد قطعا انتخابات باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.

 

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در اعلام سریع نتایج تاثیرگذار خواهد بود، تاکیدکرد: ما می توانیم از این موضوع به خوبی در انتخابات استفاده کنیم و نتایج را بسیار سریع به مردم اعلام کنیم.

 

محمودی خاطرنشان کرد: اگر از نظر نرم‌افزاری و برنامه امکان وجود تخلف در روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک وجوددارد شورای نگهبان و وزارت کشور می‌توانند با استفاده از کارشناسان برجسته در این حیطه وارد عمل شوند و در راستای بررسی زمینه‌های وقوع عدم تخلف در این حیطه وارد عمل شوند.

 

وی در پایان اظهار کرد: درحال حاضر هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در کشورمان وجود ندارد اما بستر و زمینه این کار باید از سوی دستگاه‌های مسئول مورد تایید قرار گیرد تا این موضوع عملیاتی شود. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------