آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

وزیر اطلاعات: امنیت کشور نتیجه همدلی تمامی دستگاه ها و همراهی مردم است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

وزیر اطلاعات گفت: با وجود این‌که ناامنی‌هایی در برخی از کشورهای همجوار و همسایه وجود دارد اما امنیت بی‌بدیلی در کشورمان حکمفرماست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این امر مهم نتیجه پیوند مستحکم بین سربازان امام زمان (عج)، همدلی و همبستگی تمامی مسئولان و سایر نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همراهی مردم است.

 

او در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به تفاوت دیدگاهی که در امور سیاسی وجود دارد کرد و افزود: گرچه فراز و نشیب هایی در این زمینه داریم اما رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) همچون سکانداری کشور را درست هدایت می‌کنند.

 

وزیر اطلاعات اظهار کرد: همیشه بین دستگاه‌های حاکمیتی کشور همدلی، همراهی، تفاهم و وحدت بوده که امنیت نتیجه این همراهی‌هاست.

 

او به برخی از تحرکات دشمن برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و گفت: اما، هیچگاه دشمنان موفق نبوده‌اند و حتی نتوانسته‌اند در یک مورد نیز خودی نشان دهند.

 

وزیر اطلاعات گفت: خراسان شمالی همیشه آرام و امن بوده است و همیشه صدای وحدت و هم نوایی از این استان شنیده شده است که این امر نشان دهنده همدلی و همراهی بین تمامی مسئولان است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------