آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

واکنش عارف به علم‌الهدی: مجلس مرکز تفکر است نه فتنه



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,عارف

از تجربه عقبه اصلاحات در پارلمان استفاده می‌کنیم | برنامه فراکسیون امید برای کنترل کردن تندروها

  به  گزارش  خبر  انلاین ؛ رییس فراکسیون امید مجلس تاکید دارد فراکسیون متبوعش به دور از حاشیه تلاش دارد با مشی اعتدال در همه امور حضور جدی و تاثیرگذار داشته باشد.

 

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس در بازدید از غرفه خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها، در واکنش به اظهارات علم الهدی امام جمعه مشهد که گفته بود خانه ملت مرکز فتنه است، گفت: البته هرکسی می تواند نظر خودش را بدهد جایگاه مجلس را هم امام و مقام معظم رهبری مشخص کرده اند با سازوکاری که برای بررسی صلاحیت ها است

 

وی تصریح کرد: بهرحال شورای نگهبان تک تک کاندیداها را تایید صلاحیت کرده است و برهمین اساس می توان گفت که مجلس مرکز فتنه نیست، مرکز تفکر و خلاقیت و رسیدگی به امور کشور است. و همانطور که رهبری فرمودند ریل گذاری برای اینکه کشور بتواند جلو برود.

 

عارف در پاسخ به این سوال که نتیجه رایزنی های شما با حاکمیت که از آن خبر داده بود به کجا رسیده است؟ گفت: قضیه حصر باید به صورت برد-برد حل شود و در سطوح مختلف هم من با دوستان و عزیزان جریان های اصلی کشور در حال صحبت هستم و نمی‌خواهم رسانه‌ای بشود.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا این رایزنی ها فقط در سطح سیاسیون است یا در سطح ارکان حاکمیتی هم صورت می گیرد، اظهار داشت: اجازه دهید من وارد جزئیات نشوم تلاش می کنیم براساس سازوکارهای قانونی و منطقی به نتیجه برسیم.

 

رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان درباره اینکه این رایزنی ها نتیجه داشته است یا نه، گفت: باید بگویم ما امیدوار هستیم. برمبنای شعار امید و آرامش امیدوارم با توکل به خدا و عنایت حضرت حق موضوع حل شود.

 

رییس فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد فراکسیون متبوع شما آرامش و بی حاشیه در حال مسنجم حرکت کردن و تاثیرگذار بودن در صحن مجلس است، چقدر شما در این مسیر و جلوگیری از تندروی اصلاح طلبان در مجلس نقش داشته اید، گفت:مهمترین شعار ما امید و آرامش است. تلاش داریم در همه امور حضور جدی و تاثیرگذار داشته باشیم و طبیعی است که باید سعی کنیم که آرامش را حفظ کنیم و تندروها را متقاعد کنیم که ارامتر حرکت کنند.

 

عارف در پاسخ به این سوال که آیا از تجربه عقبه اصلاحات در پارلمان بهره می گیرید، گفت: بالاخره از تجربه گذشته همه عزیزان استفاده می کنیم تا انشاالله بهتر جلو برویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------