آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

واکنش سخنگوی وزارت خارجه ایران به انتخاب ترامپ



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سخنگوی وزارت خارجه ایران

واکنش سخنگوی وزارت خارجه ایران به انتخاب ترامپ

عملکرد و سیاست‌های اجرایی دولت آینده آمریکا ملاک ارزیابی ملت ایران است

قاسمی در واکنش به نتایج انتخابات آمریکا با بیان اینکه مردم ایران از سیاست‌های گذشته دولتمردان آمریکا تجربیات تلخی داشته و دارند، گفت: آنچه برای آنها مهم، قابل اعتنا و ملاک در ارزیابی است، عملکرد و سیاست‌های اجرایی دولت آینده آمریکاست.

 به گزارش فارس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی ورسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت: مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران از سیاست‌ها و رویکرد گذشته دولتمردان آمریکا طی دهه‌های گذشته تجربیات ناخوشایند و تلخی داشته و دارند. آنچه برای ایران و مردم آن مهم، قابل اعتنا و ملاک در ارزیابی آنها خواهد بود، عملکرد و سیاست‌های اجرایی دولت آینده آمریکاست که از مواضع و اظهارات تبلیغاتی انتخاباتی ایشان در دوران رقابت‌های انتخابات از اهمیت بیشتری می‌تواند برخوردار ‌باشد.

 

بهرام قاسمی سیاست‌های دولت‌های گذشته آمریکا و مداخلات در امور کشورهای منطقه را عامل اصلی تشدید خشونت‌، افراط گرایی و تشدید و تحریک احساسات مردم مسلمان منطقه دانست.

 

وی همچنین افزود: شرایط ناپایدار و بی‌ثباتی کنونی در منطقه استراتژیک خاورمیانه، خلیج فارس، خلیج عدن و دریای سرخ و تهدیدهای ناشی از ترویج خشونت و افراطی ‌گری و گسترش تفکرات منحط و خطرناک و تروریستی انواع گروه ها مانند داعش که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با آن قرار دارد، همگی گویای لزوم بازنگری و باز اندیشی جدی در سیاست منطقه‌ای آمریکاست.

 

به گزارش فارس، دونالد ترامپ کاندیدای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات اخیر آمریکا رای الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید را کسب کرد و چهل و پنجمین رئیس جمهور این کشور شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------