آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

فرمانداری آمادگی انجام انتخابات تمام الکترونیکی در تهران را دارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,فرمانداری

فرماندار تهران اعلام کرد: فرمانداری آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات هم به صورت کاغذی و هم به صورت الکترونیکی را دارد.

 فرهادی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان اینکه فرمانداری مقدمات لازم را برای انجام انتخابات تدارک دیده است، گفت: در زمینه برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی یا کاغذی منتظر تصمیم‌گیری وزارت کشور و شورای نگهبان هستیم.

 

وی گفت: با توجه به حساسیت و لزوم امانتداری رای مردم، فرمانداری تهران استفاده از نیروهای مجرب و آموزش آنها را در دستور کار خود دارد.

 

فرماندار تهران در ادامه گفت: با توجه به اینکه اعضای شورای شهر از دوره بعد از 31 نفر به 21 نفر کاهش پیدا می‌کند، رقابت خیلی سنگین و دشوارتری را شاهد خواهیم بود.

 

فرهادی در پایان گفت: در انتخابات شورای شهر که با نظارت مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود فرماندهی آمادگی انجام صفر تا صد برگزاری این انتخابات را به صورت تمام الکترونیکی دارد که می‌تواند پایه و مقدمه‌ای برای سایر انتخابات‌ها به صورت الکترونیکی باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------