آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

روحانی: اصلاح و نوسازی مسیر راه آهن جنوب امنیت تردد را بالا می برد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رئیس جمهور گفت: با توجه به اینکه راه آهن باید در آینده بخش مهمی از حمل و نقل در کشور را به عهده بگیرد، اصلاح و نوسازی و دو خطه کردن مسیرهای راه آهن بسیار کار مناسبی است.

 به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم افتاح مرکز کنترل ترافیک راه آهن جنوب (CTC) در اهواز اظهار کرد: از شرکت راه آهن و وزارت راه و شهرسازی بابت آماده سازی و افتتاح این طرح بزرگ و برنامه بسیار خوب آن تشکر می کنم.

 

وی افزود: این‌که چنین طرحی به دست متخصصان ایران صورت می‌گیرد، بسیار باعث افتخار است.

 

روحانی بیان کرد: خوشبختانه مرکز کنترل ترافیک راه آهن جنوب (CTC) که بر همه قطارها و مسیر آهن تهران تا اهواز نظارت می کند، طرح بسیار خوبی است که علاوه بر اینکه زمان سفر تهران تا اهواز را کاهش می دهد، سلامت عبور و مرور در راه آهن را نیز افزایش می دهد.

 

رئیس جمهور بیان کرد: همچنین کارهای دیگری که در حوزه راه آهن مثل دو خطه کردن خط آهن اهواز - بندر امام خمینی انجام شده و دو خطه کردن مسیر راه آهن اهواز - اندیمشک که به زودی اجام می شود، کارهای بسیار خوبی هستند.

 

روحانی بیان کرد: این طرح‌ها در نهایت باعث کاهش آلودگی و کاهش ترافیک در شهرتان اهواز می‌شود که کارهای پسندیده‌ای هستند چرا که بخشی از حمل و نقل خودرویی به راه آهن منتقل می‌شود.

 

وی عنوان کرد: اصلاح و نوسازی مسیر راه آهن جنوب یعنی اهواز تا تهران در نهایت باعث افزایش امنیت تردد می شود.

 

روحانی گفت: بخش عمده ای از حمل و نقل کشور در آینده باید از سوی راه آهن انجام شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------