آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

کواکبیان : ترامپ قدرت برهم زدن برجام را ندارد / کشورهایی که به ستاد انتخاباتی کلینتون کمک مالی کردند، ناراحت باشند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کواکبیان

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی که به ستادهای انتخاباتی خانم کلینتون کمک مالی می‌کردند و با تزریق پول به این ستادهای انتخاباتی هزینه‌های هنگفتی متحمل شدند، باید ناراحت باشند وگرنه این مسئله برای جمهوری اسلامی تفاوتی ندارد.

 مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتخاب ترامپ به‌عنوان رییسجمهور جدید ایالات متحده گفت: واقعیت این است که لااقل برای اصلاح‌طلبان تفاوتی میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ وجود ندارد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کشورهایی که به ستادهای انتخاباتی خانم کلینتون کمک مالی می‌کردند و با تزریق پول به این ستادهای انتخاباتی هزینه‌های هنگفتی متحمل شدند، باید ناراحت باشند وگرنه این مسئله برای جمهوری اسلامی تفاوتی ندارد.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: واقعیت این است که بیش از ۹۵ درصد از اظهارنظرهای دونالد ترامپ مصرف تبلیغاتی و انتخاباتی دارد و صرفاً در شرایط تبلیغات انتخابات و برای مصارف داخلی در امریکا کارکرد دارد.

 

عضو هیات رییسه فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: آن‌چنان که پیش از این نیز اعلام کرده بودم و حتی در نطقی بر این مسئله تاکید کرده و در یک پیش‌بینی عنوان کرده بودم درصورتی که ترامپ به ریاست جمهوری برسد، قدرت برهم زدن برجام را ندارد.

 

کواکبیان در پایان و در واکنش به احتمال تغییر در چینش گزینه‌های اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کشورمان یادآور شد: قطعاً باید بر اساس موازین اصولی خودمان در سیاست داخلی اقدام کنیم و واقعیت این است که این مسئله ارتباطی به مسائل سیاست داخلی ایران پیدا نمی‌کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------