آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

بازگرداندن بخشی از پرونده تعرض به سفارت عربستان به دادسرا



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , تعرض به سفارت عربستان

وکیل‌مدافع دو نفر از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان گفت: بخشی از پرونده تعرض به سفارت عربستان که در رابطه با اتهام تخریب بود به دادسرا برگردانده شد.

 محمد نریمانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: پرونده تعرض به سفارت عربستان در رابطه با اتهام تخریب به دادسرا برگردانده شده؛ زیرا این بخش از پرونده نیاز به شاکی خصوصی دارد و در این پرونده نیز شاکی خصوصی وجود نداشت؛ لذا دادگاه پرونده را دو بخش کرده و آن بخش را که مربوط به اتهام تخریب است به دادسرا بازگردانده تا هر وقت شاکی خصوصی وجود داشت، رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: پرونده در رابطه با اتهام اخلال در نظم عمومی در دادگاه کارکنان دولت رسیدگی و حکم صادر شد.

 

بر اساس این گزارش، نریمانی وکیل‌مدافع دو نفر از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان در 17 آبان ماه به خبرنگار ایسنا گفت: حکم پرونده موکلانش ابلاغ شده است.

 

وی افزود: یکی از موکلانم به 6 ماه حبس محکوم شده و موکل دیگرم به 91 روز حبس تعلیقی محکوم شده است.

 

مصطفی شعبانی وکیل مدافع تعدادی دیگر از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان 14 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از ابلاغ حکم حبس موکلانش در این پرونده خبر داده بود.

 

شعبانی با بیان این که به حکم صادره اعتراض می‌کنم، تصریح کرد: برخی از متهمان این پرونده به 6 ماه حبس و برخی دیگر به 3 ماه حبس محکوم شده‌اند و برخی نیز تبرئه شده‌اند.

 

11 آبان ماه یک مقام مسوول در مجتمع قضایی کارکنان دولت از صدور حکم پرونده متعرضان به سفارت عربستان خبر داد و گفت: حکم 20 متهم این پرونده صادر شده، ولی هنوز ابلاغ نشده است.

 

به گزارش ایسنا، 28 و 29 تیرماه سال جاری دو جلسه دادگاه در خصوص رسیدگی به اتهامات 20 نفر از متهمان پرونده تعرض به سفارت عربستان در شعبه 1060 کیفری 2 مجتمع قضایی کارکنان دولت به ریاست قاضی فرشید دهقانی برگزار شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------