آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان | مقام آمریکایی: از گزارش‌هایی درباره‌ی حمله اسرائیل به داخل ايران مطلع هستیم

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال غرب اصفهان خبر می‌دهند. فارس نوشت: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای…

رایزنی عارف برای رفع ممنوع‌التصویری خاتمی/ روحانی واقع‌بین شده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حیدری

عضو هیات‌رییسه کمیته اقتصادی و بودجه فراکسیون امید در مجلس دهم با اظهار امیدواری نسبت به رفع ممنوع‌التصویری خاتمی از رایزنی‌ عارف در این رابطه خبر داد و با اشاره به رویکرد سیاسی روحانی از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: روحانی با گذر ایام واقع‌بین شده و درصورتی که با رویکرد مفهومی به گفتمان اصلاحات بپردازیم باید این مفهوم اصلاح‌طلبی را مترادف واقع‌بینی بدانیم.

 غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به تداوم ممنوع‌التصویری خاتمی گفت: طبیعتاً آدمی به امید زنده است و ما نیز همچنان امیدواریم مشکل ممنوع‌التصویری آقای خاتمی هرچه سریع‌تر مرتفع شود.

 

او در پاسخ به سوالی درباره اقدام‌های احتمالی فراکسیون امید برای رفع ممنوع‌التصویری خاتمی اعلام کرد: دکتر عارف در مقطعی تلاش بسیار خوبی انجام داد و موضوع در شرف حل شدن بود اما متاسفانه انتشار برخی گفته‌ها و رسانه‌ای شدن بعضی مسائل، موجب حساس شدن فضا نسبت به این موضوع و بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها شد.

 

عضو هیات‌رییسه کمیته اقتصادی و بودجه فراکسیون امید در مجلس دهم یادآور شد: اخیراً در یک برنامه زنده تلویزیونی با موضوع برنامه ششم توسعه از دولت آقایان خاتمی و موسوی نام بردم که واکنش یکی از دست‌اندرکاران این بود که کم مانده از دولت هخامنشیان نیز نام ببرید!

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس ادامه داد: باوجود کم‌لطفی مجری برنامه که درپی اعمال فشار ازسوی اتاق فرمان صورت گرفت، افکار عمومی واکنش مثبتی نشان داد و واقعیت این است که پس از آن، هیچ تذکری به بنده داده نشد که این مسئله را باید به فال نیک گرفت.

 

حیدری همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو و در توضیح اظهارنظر اخیر خود درباره روحانی که با اشاره به خاطره‌ای در جریان مجلس دوم از او به‌عنوان اصولگرای تندرو نام برده بود، گفت: به هر حال آقای روحانی جزو طیف تندروهای مجلس دوم بود.

 

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم ادامه داد: به یاد می‌آورم پس از ردصلاحیت گسترده در جریان انتخابات دومین دوره خبرگان رهبری در مجلس شورای اسلامی نطق کرده و نسبت به عملکرد شورای نگهبان انتقادهایی را مطرح کردم و گفتم شاید در تاریخ این اقدام شورای نگهبان به‌عنوان بدترین عملکرد نظام قلمداد کند که این اظهارنظر بنده همان زمان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.

 

او اضافه کرد: هنگامی که از پشت تریبون پایین آمدم، باید از کنار صندلی آقای روحانی عبور می‌کردم و ایشان با لحنی تند نسبت به نطق بنده معترض شد اما الحق والانصاف ادبیات گفتاری و موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش اصلاح‌طلبانه شده است.

 

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس علت این تغییر رویکرد روحانی را واقع‌بینی او دانست و گفت: دکتر روحانی با گذر ایام واقع‌بین شده و درصورتی که با رویکرد مفهومی به گفتمان اصلاحات بپردازیم باید این مفهوم اصلاح‌طلبی را مترادف واقع‌بینی بدانیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------