آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

رایزنی انتخاباتی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشخاص ذی‌نفوذ/عدم رایزنی با شورای نگهبان



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , اصلاح طلبان

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گفت: در کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست گذاری با دولت و نمایندگان مجلس و اشخاص ذی نفوذ رایزنی خواهیم داشت.

  به گزارش ایلنا ؛ محسن مهرعلیزاده با اشاره به فعالیت های شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان عنوان کرد: مشکلی که دفعه گذشته داشتیم؛ ارتباط شورای عالی با استان ها بود ما معتقدیم که این ارتباط در انتخابات گذشته یک ارتباط صددرصدی و جا افتاده نبود.

 

او افزود: در همین راستا ما این ارتباط را آسیب شناسی کرده و در ساختار جدید روی آن کار کردیم. الان هم با جلسات پی در پی این مسائل حل می شود و امیدواریم ارتباطات مرکز با استان ها روانتر شود.

 

مهرعلیزاده یادآور شد: من در کمیته تعامل و رایزنی شورای عالی سیاست گذاری هستم. کار این کمیته این است که بتواند تعامل لازم را با دستگاه های دیگر مرتبط با انتخابات انجام دهد. البته با گروه ها و احزاب هم رایزنی هایی خواهیم داشت، اما بیشتر دستگاه های متولی انتخابات مدنظر ما هستند.

 

او خاطرنشان کرد: در همین زمینه با دولت و نمایندگان مجلس و اشخاص ذی نفوذ رایزنی خواهیم داشت اما این بار چون بحث بیشتر انتخابات شوراهاست لازم نیست با شورای نگهبان رایزنی داشته باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------