آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

کواکبیان: گزینه ما فعلا روحانی است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , کواکبیان

" روحانی فعلا تنها گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است."

 مصطفی کواکبیان در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان به جز روحانی گزینه دیگری برای انتخابات ریاست جمهوری 96 دارند گفت: ما به عنوان حزب مردم سالاری صحبت می کنیم و گزینه مان فعلا آقای روحانی است.

 

نماینده مردم تهران دبیر کل حزب مردم سالاری در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: این به مفهوم دادن چک سفید امضا نیست چراکه ما گزینه‌هایی حتی در داخل حزب مردم سالاری وخارج از حزب داریم که می توانند کاندیدا شوند و همه چیز به تصمیم گیری های روزهای آخر بستگی دارد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نامه حزب مردم سالاری به ریس جمهور برای ملاقات خصوصی با وی گفت: اگر این ملاقات انجام شود ما بحث‌هایمان را در رابطه با انتخابات 96 با ریس جمهور در میان می گذاریم.

 

عضو فراکسیون امید در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند این امکان وجود دارد که یکی از وزرای دولت در مقابل روحانی کاندیدای انتخابات 96 شود و حتی در این زمینه وزیر بهداشت را مطرح می کنند بیان کرد: خود آقای هاشمی از وزارت بهداشت نیز خسته شده است و چه برسد به ریاست جمهوری که بخواهد کاندیدا شود و بعید می دانم وزیری از وزراء روحانی در مقابل وی برای انتخابات 96 کاندیدا شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------