آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

وکیل یکی از شاکیان بابک زنجانی: شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد/ فکر نمی‌کنم حکم اعدام حالا حالاها اجرا شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,بابک زنجانی

همچنان امیدواریم بابک زنجانی پول‌های شرکت نفت و بیت‌المال را بازگرداند.

 وکیل مدافع شرکت نفتی HK وابسته به شرکت ملی نفت ایران و یکی از شکات پرونده بابک زنجانی می‌گوید: شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد و فقط به دنبال مطالبات خود و بیت‌المال است.

 

به گزارش تسنیم، غلامحسین صادقی‌قهاره در واکنش به تأیید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور و سرانجام مطالبات شرکت نفت از متهم ردیف اول پرونده نفتی اظهار کرد: قطعاً تأیید حکم با اجرای آن متفاوت است و ما همچنان امیدواریم بابک زنجانی پول‌های شرکت نفت و بیت‌المال را بازگرداند.

 

وکیل مدافع شرکت نفتی HK با بیان اینکه «فکر نمی‌کنم حکم اعدام حالا حالاها اجرا شود» گفت: شرکت نفت اصراری بر اعدام بابک زنجانی ندارد و فقط به دنبال وصول مطالبات خود و بیت‌المال است.

 

صادقی قهاره در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چندی پیش وکیل مدافع بابک زنجانی مدعی شده بود شرکای خارجی موکلش به تهران آمدند اما کسی حاضر به ملاقات با آنها نشد افزود: برخی مسئولان شرکت نفت در جلسه‌ای با این افراد شرکت کردند اما آن هم نتیجه نداد.

 

به گفته وکیل مدافع شرکت HK هم اکنون دادخواست ضرر و زیان شرکت نفت از بابک زنجانی در شعبه 15 دادگاه انقلاب در جریان است.

 

 بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده نفتی که به ادعای شرکت نفت، نزدیک به 3 میلیارد یورو بابت وجوه حاصل از فروش نفت در دوران تحریم به وزارت نفت بدهکار است، از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شد که این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شده است.

 

مهدی شمس و حمید فلاح هروی دو متهم دیگر این پرونده بودند که آنها نیز به اعدام محکوم شدند اما دیوان عالی کشور، احکام این دو نفر را نقض کرد تا پرونده مجدداً در شعبه هم عرض رسیدگی شود. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------