آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

آخرین وضعیت پرونده‌ «عیسی سحرخیز» و شکایت راکعی از شریعتمداری



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پرونده‌های عیسی سحرخیز و شکایت فاطمه راکعی

این وکیل دادگستری در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ درباره شکایت موکلش از مدیرمسول روزنامه کیهان، به ایسنا گفته بود: این شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح است.

 علیزاده طباطبایی آخرین وضعیت پرونده‌های عیسی سحرخیز و شکایت فاطمه راکعی از حسین شریعتمداری را تشریح کرد

 

محمود علیزاده‌طباطبایی در گفت و گو با ایسنا، درباره شکایت فاطمه راکعی (فعال سیاسی) از حسین شریعتمداری (مدیرمسئول روزنامه کیهان) گفت: آنگونه که بازپرس به من گفت آخرین دفاع از مدیرمسئول روزنامه کیهان گرفته شد. ما منتظر صدور کیفرخواست هستیم.

 

وی در رابطه با پرونده عیسی سحرخیز نیز گفت: با توجه به عدم صلاحیت دادگاه کیفری یک برای رسیدگی، پرونده به دادگاه کیفری دو ارسال شد. این دادگاه نیز رسیدگی به این پرونده را در صلاحیت خود ندانست و در نتیجه پرونده برای تعیین دادگاه صالح رسیدگی کننده، به دیوان عالی کشور ارسال شد و ما اکنون منتظر تصمصم دیوان هستیم.

 

این وکیل دادگستری  در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ درباره شکایت موکلش از مدیرمسول روزنامه کیهان، به ایسنا گفته بود: این شکایت در دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح است.

 

علیزاده‌طباطبایی 21 آبان ماه سال جاری در مورد پرونده عیسی سحرخیز نیز گفته بود: پرونده موکلم در شعبه اول دادگاه کیفری استان است ولی هنوز تعیین وقت نشده، منتظریم تا وقت رسیدگی به آن تعیین شود. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------