آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

سخنگوی وزارت خارجه انفجارهای تروریستی در استانبول را محکوم کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سخنگوی وزارت امورخارجه

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان انفجارهای تروریستی استانبول ترکیه که منجر به کشته و مجروح شدن ده‌ها تن از شهروندان این کشور شد را قویا محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای  وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابراز همدردی با ملت، دولت و بازماندگان حادثه تروریستی استانبول ترکیه اظهار داشت: ادامه و استمرار اقدامات تروریستی در کشور دوست و همسایه ترکیه و دامن زدن به موج خشونت و ناامنی در این کشور موجب تاسف و نگرانی عمیق  است و  مقتضی  است در  برابر اراده و زبان واحد تروریست‌ها و افراط‌گرایان که همانا توسل به خشونت عریان و وحشت آفرینی مرگبار است، پاسخی قاطع و پیامی یکسان از سوی همه کشورهای منطقه و جهان به تروریست‌های خشونت‌طلب داده شود.

 

قاسمی در ادامه تاکید کرد: امروز تروریسم و دهشت آفرینی به تهدیدی فراگیر علیه همه کشورها تبدیل شده و مبارزه با آن هم راهکاری جز عزم و اجماع جهانی ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی دارد تا با همکاری همه کشورها اقدامات لازم  را برای مقابله همه جانبه با تروریسم و افراطی‌گری به عمل آورد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------