آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

پزشکیان: قوه قضائیه همدستان بابک زنجانی را تحت تعقیب قرار دهد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , پزشکیان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه با تحت تعقیب قرار دادن همدستان بابک زنجانی، آنان را محاکمه کند زیرا معتقدیم وی در این پرونده تنها مجرم ماجرا نبوده است.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان شنبه شب در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شناسایی و محاکمه افرادی را که به بابک زنجانی مجوز فعالیت داده اند؛ خواستار شد و افزود: درحالی که بنده نمی توانم برای خانه خودم 500 لیتر نفت تهیه کنم، چگونه باور کنیم که فردی به تنهایی توانسته است میلیون ها لیتر نفت این مملکت را از کشور خارج کند؟

 

وی با تاکید بر اینکه باید ساز و کار اساسی برای کنترل اقتصاد و نقدینگی در کشور تبیین شود، گفت: در کشورهای اروپایی برای خارج کردن 10هزار دلار ارز از کشور باید توجیه های لازم ارائه شود اما در ایران، میلیون ها دلار بدون کنترل های لازم جا به جا شده است.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مشکل اصلی کشور را استفاده نکردن از کارشناسان واقعی در پست های مدیریتی عنوان کرد و گفت: هنوز جسارت آن را پیدا نکرده ایم که اگر تخصص لازم را نداشتیم، به عنوان مدیر یک مجموعه مسئولیت نپذیریم.

 

وی همچنین با اشاره به رویکرد خصمانه آمریکا در قبال سایر کشورها اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که دارای منابع زیرزمینی است، بدعهدی های آمریکا برای سیطره بر این منابع ادامه دارد.

 

پزشکیان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی اتحاد ملت را نشانه رفته اند، تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با درگیر کردن مردم و مسئولان به کشمکش های بیهوده سیاسی، درصدد اختلاف افکنی هستند.

 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا استیضاح وزیر راه و شهرسازی را در حادثه قطار سمنان امضا نکرده است، گفت: 38 سال است که به جای حل کردن مشکل، صورت مسئله را پاک می کنیم.

 

پزشکیان با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا با حذف یک فرد مشکلات کشور برطرف می شود؟ افزود: مشکلات باید به صورت ریشه ای حل شود تاشدیگر شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

 

مسعود پزشکیان با دعوت انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سالن اجتماعات دانشکده فنی این دانشگاه حضور یافت و به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------