آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه

چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ از دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون سابق قوه قضائیه در دادسرای رسیدگی به جرایم اقتصادی برگزار شد. به گزارش…

سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم زاهدان / واکنش روحانی به آزادی مرزبانان ایرانی



اخبار,اخبار سیاسی,آزادی مرزبانان


اخبار سیاسی - تقدیر روحانی از همه ریش سفیدان در آزادی مرزبانان/ شهروند درجه دو نداریم

رئیس جمهور گفت: از همه ریش سفیدان و علمای شیعه و سنی که در ماجرای آزادی مرزبانان به گروگان گرفته شده تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش مهر، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم زاهدان با اشاره به اینکه در قانون اساسی کشور ما بین اقوام مختلف و مذاهب مختلف تفاوتی وجود ندارد گفت: در این کشور شهروند درجه دو نداریم، شایسته سالاری بر این کشور حاکم است.

وی افزود: خوشحالم که هم معاون استاندار شیعه و هم سنی و هم فرماندار شیعه و هم از اهل سنت داریم و هم مدیران از مردان و زنان داریم.

روحانی ادامه داد: زمانی که چند نفر از مرزبانان و مرزداران به ناروا و ظالمانه توسط یک گروهک به گروگان گرفته شدند همه شما یک صدا و هم صدا ندای واحد استقامت، مقاومت و نپذیرفتن حرف زور را داشتید.

رئیس جمهور گفت: سپاس مردم ایران را تقدیم شیعه و سنی و علمای شیعه و سنی و تمام ریش سفیدان و همه آنهایی که برای آزادی مرزبانان تلاش کردند می کنم.

روحانی با اشاره اولین قدم ها برای برداشتن تحریم ها افزود: امروز شاهد شکسته شدن بخشی از تحریم ها هستیم و از آن بالاتر اعتراف دنیا به حق مردم در زمینه حقوق هسته ای و غنی سازی است که در توافق 1+5 به آن اذعان و اعتراف کرده است ما قدم به قدم مذاکرات را پیش خواهیم برد و به دنیا اثبات خواهیم کرد آنچه درباره ایران در گذشته گفته شده دروغ بوده است.

روحانی گفت: توسعه علمی و فن آوری را به حول قوه الهی توسعه خواهیم داد و تحریم ظالمانه ضد حقوق بشری را خواهیم شکست و کشور ما در آینده شاهد توسعه در سراسر کشور و از جمله در استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. 

اخبار سیاسی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------