آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه معاون وزیر ورزش به گشت ارشاد و برخورد سخت با جوانان

طعنه سینا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش به برپایی مجدد گشت‌های ارشاد و برخورد بخاطر حجاب سینا کلهر معاون جوانان وزیر ورزش نوشت: ‏ای…

اصولگرایان تفکر جلیلی را نمی‌پسندند/ رقابت در ساختن نردبام قدرت با تخریب برجام



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کریمی اصفهانی

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: اصفهانی تاکید کرد: جلیلی دارای تفکرات احمدی نژادی است و قطعا نه تنها مردم ,دیگر به چنین طرز فکری رای نخواهند داد، اصولگرایان هم این نوع اندیشه را نمی‌پسندند.

 کریمی اصفهانی عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی و نماینده سابق مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره رفتار‌ها و صحبت‌های انتخاباتی که این روز‌ها از سوی سعید جلیلی اتفاق می‌افتد، با بیان اینکه جلیلی باید شانس خود را قبلا امتحان کرده است گفت: مهم‌ترین ویژگی که یک فرد باید داشته باشد تا کاندیدای ریاست جمهوری شود مواجهه با اقبال عمومی و سطح پذیرش از سوی جامعه است که باتوجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد جلیلی از چنین شانسی برخوردار نیست.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام نزدیک به انتخابات منطقی است سخنرانی‌هایی صورت بگیرد اظهار داشت: رفتارهای انتخاباتی در چندماه باقی مانده به انتخابات طبیعی است؛ اما فردی که دست به این رفتار‌ها می‌زند باید پایگاه و جایگاه اجتماعی خود را بشناسد نه اینکه بدون هیچ آگاهی دست به این نوع رفتار‌ها بزند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا فعالیت‌های انتخاباتی جلیلی نوعی تحمیل خود بر اصولگرایان است یا خیر، عنوان کرد: اگر جلیلی فکر می کند با این رفتار‌ها می‌تواند اصولگریان را به یک وحدت برساند تا او را کاندیدای خود معرفی کنند اشتباه است، او باید منتظر نظر نهایی جبهه اصولگریان باشد چرا که با این رفتار‌ها به جایی نمی‌رسد زیرا قبلا وضعیت محبوبیت خود را در میدان انتخابات نشان داده است.

 

اصفهانی تاکید کرد: جلیلی دارای تفکرات احمدی نژادی است و قطعا نه تنها مردم دیگر به چنین طرز فکری رای نخواهند داد، اصولگرایان هم این نوع اندیشه را نمی‌پسندند.

 

 عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه این روز‌ها جلیلی توافقات هسته‌ای را زیر سؤال آیا با این نوع رفتار‌ها می‌تواند نظر اصولگرایان را جلب کند یا خیر گفت: درست است که در مسئله برجام ما حرف‌های بسیاری داریم و برخلاف کشور ما که به تمامی تعهدات خودش عمل کرد طرف مقابل بد عهدی انجام داد اما این دلیل نمی‌شود که تمامی زحمات تیم مذاکره کنند زیر سؤال ببرد.

 

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه موضوع هسته ای تبدیل به دستاویزی شده است و هر‌کس سعی می‌کند از آن نردبانی برای خود درست کند، ما نباید بی‌انصاف باشیم زحمات زیادی صورت گرفته و کشور هزینه‌های بسیاری داده است.

 

کریمی اصفهانی در پایان تاکید کرد: جلیلی با این نوع رفتار‌ها به جایی نمی‌رسد و قطعا اصولگریان هم از او و تفکرات وی حمایت نخواهند کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------