آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

اولین رقیب جدی روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 رئیس یک فدراسیون ورزشی است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,میرسلیم

میرسلیم حالا اولین کاندیدای رقیب روحانی است که به صورت رسمی وارد عرصه انتخابات شده و اتفاقا از حوزه ورزش آمده است. این البته اولین مقام مسئول در ورزش نیست که کاندیدای چنین سمتی شده. در سال 1380 ، مصطفی هاشمی طبا به عنوان رئیس وقت سازمان ورزش نامزد نهایی برای رقابت در انتخابات با رئیس جمهور دولت اصلاحات شد

  مصطفی میرسلیم که اولین رقیب روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 است را باید یک ورزشی نامید!

 

به گزارش خبرآنلاین؛ حزب موتلفه  نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 96 را معرفی کرد و او هم کسی نبود غیر از مصطفی میرسلیم.

 

مصطفی میرسلیم هم سال هاست در گوشه ای ورزش برای خود دفتر و دستکی دارد. او که از جوانی به شنا علاقه داشته و مثل دیگر هم حزبی اش، غفوری فرد، از جوانی سابقه ورزشی داشته، از همان دهه 70 برای خود تشکیلات یکی از فدراسیون های ورزشی را در اختیار گرفته و تقریبا مثل احمد ناطق نوری از دیرباز همان جا بوده و در کنار همه مسئولیت هایش که شاید خیلی از آنها مثل حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تحصیلاتش در رشته مکانیک همگونی ای نداشته است، ورزشی بوده. اگرچه این اواخر سر اصرار محمود گودرزی برای اجرای قانون ممنوعیت حضور دو شغله ها در ورزش به شدت شاکی شده بود و با صدایی رسا در یکی از جلسات جمعی روسای فدراسیون ها با محمود گودرزی، وزیر وقت ورزش دولت یازدهم، از او برای این قانون و اجرایش گلایه کرده بود.

 

میرسلیم حالا اولین کاندیدای رقیب روحانی است که به صورت رسمی وارد عرصه انتخابات شده و اتفاقا از حوزه ورزش آمده است. این البته اولین مقام مسئول در ورزش نیست که کاندیدای چنین سمتی شده. در سال 1380 ، مصطفی هاشمی طبا به عنوان رئیس وقت سازمان ورزش نامزد نهایی برای رقابت در انتخابات با رئیس جمهور دولت اصلاحات شد و کمترین رای را آورد. 4 سال بعد هم محسن مهرعلیزاده دقیقا با همان سمت نامزد انتخابات شد و دوباره کمترین رای را بین نامزدها بدست آورد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------