آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

رییس مجمع نمایندگان استان یزد، اجازه خدشه به اعتبار استان را نمی دهیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , تابش

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با محکومیت تعرض برخی افراد خودسر به سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهوری در نمازجمعه یزد گفت: استان یزد مهد دینداری، حریت، آزادگی، صداق و نجابت است و اجازه خدشه دار کردن اعتبار این استان را به هیچ جریانی نمی دهیم.

محمدرضا تابش روز شنبه در گفت و گوی با ایرنا افزود: بروز این حادثه در مصلی نماز جمعه که کانون وحدت، همدلی و نشر فضایل اخلاقی است و در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد مایه تاسف بوده و مبین آن است که رفتارهای خارج از قانون و عرف برخی افراد خودسر، حتی قداست ساحت مصلی نمازجمعه را نیز برنمی تابد.

 

وی ادامه داد: معاون پارلمانی رییس جمهوری از اصولگرایان اعتدالی است که سابقه حقوقدانانی شورای نگهبان را دارد و بر حسب وظیفه اخلاقی و سازمانی باید عملکرد دولت را به اطلاع مردم که ولی نعمتان جامعه هستند، برساند اما تعرض و تلاش برای قطع سخنرانی ایشان جای تامل دارد و این گونه حرکت های نسنجیده، غیر از خدشه به اعتبار دارالعباده یزد نتیجه دیگری درپی ندارد.

 

تابش با تاکید بر شناسایی و پیگرد قانونی عوامل این حادثه گفت: این افراد اعتبار و حیثیت مردم شریف دارالعباده یزد را مخدوش کرده اند و به خاطر این هنجارشکنی از دادگستری، نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی استان این انتظار می رود که به این موضوع به سرعت رسیدگی و نتایج آن را به اطلاع افکار عمومی برسد، در غیر این صورت پیگیری موضوع در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار می گیرد.

***

 

نمایندگان استان یزد در مجلس تعرض به سخنرانی معاون رییس جمهوری را محکوم کردند

رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی همچنین از محکومیت تعرض به سخنرانی معاون پارلمانی رییس جمهوری در نمازجمعه یزد از سوی همه نمایندگان استان در مجلس خبرداد.

 

تابش همچنین یادآور شد: بدون شک رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و تلاش برای جلوگیری از دست رفتن مشاغل، ایجاد اشتغال جدید و اهتمام جدی دولت در این زمینه از انتظاراتی است که نمایندگان مجلس از دولت دارند.

 

وی تصریح کرد: در دیدار ماه گذشته نمایندگان استان با رییس جمهوری این موارد با استحضار دکتر روحانی رسید و نمایندگان استان از مسوولان انتظار دارند با راهکارهای موثر برای رفع مشکلات تلاش کنند تا علاوه بر تامین اسباب رضایت مردم، استان یزد همچنان الگویی برای کارآفرینی در کشور باشد.

 

در سفر دو روزه امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری به استان یزد، هنگام سخنرانی وی در بین دو نماز جمعه و عصر برخی از افراد حاضر در مصلی نمازجمعه با سردادن شعارهایی برای برهم زدن سخنرانی معاون رییس جمهوری تلاش کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------