آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

رسول منتجب‌نيا : احدي از اعضاي‌حزب با استعفاي دبير كل موافق نيست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , رسول منتجب‌نيا

امروز با كمال تاسف شنيديم كه دبيركل محترم حزب اعتماد ملي طي نامه‌اي ضمن ابراز تذكراتي به حزب، استعفاي خود را به شوراي مركزي حزب اعلام كرده و درخواست كردند كه آن شورا استعفاي ايشان را بپذيرد و جايگزيني را تعيين كند. بنده بسيار متاسفم از آنچه به وجود آمده و اين بزرگوار را به اين نتيجه رسانده از دبيركلي حزبي كه خود ايشان پايه‌گذاري كردند و از حيثيت و آبرو و مال خود براي آن هزينه كرده‌اند، استعفا مي‌دهند. يادآوري مي‌كنم كه شب گذشته (يكشنبه) شنيدم كه ايشان چنين قصدي را دارند و خدمت ايشان پيام دادم كه بنده با طرح اين مساله به‌شدت مخالف هستم و تقاضا مي‌كنم كه حتي در جلسات خصوصي اصلا مطرح نشود چون اعتبار و حيثيت حزب به ايشان وابسته است.

 

بنده به نوبه خود به‌شدت از اين تصميم و مقدماتي كه‌ اين تصميم را به وجود آورده متاسف هستم. در حال مشاوره با دوستان هستيم و به زودي همان‌طور كه ايشان پيشنهاد كردند جلسه شوراي مركزي را در هفته آينده با حضور همه اعضاي شوراي مركزي تشكيل خواهيم داد. بنده يقين دارم كه همه اعضاي شوراي مركزي با استعفاي ايشان مخالفت شديد خواهند كرد و احدي موافق اين استعفا نخواهد بود كما اينكه دبيران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضا با شنيدن اين خبر به‌شدت نگران شدند و مخالفت خود را اعلام كردند. ما طبق توصيه ايشان جلسه‌اي را در هفته‌هاي آينده تشكيل خواهيم داد و اعضا را براي بحث پيرامون اين مساله دعوت مي‌كنيم.

 

مطمئن هستم كه احدي از شوراي مركزي و حتي زيرمجموعه آن موافق اين استعفا نخواهند بود. بنده هم بار ديگر هم مخالفت جدي خود را با اين استعفا اعلام مي‌كنم. اميدواريم ايشان هم سالم باشند و هم ان‌شاء‌الله به زودي رفع حصر از ايشان شود و سايه‌شان بالاي سر اعتماد ملي همچنان مستدام باشد. نكاتي كه ايشان در نامه توصيه كردند همه جامه عمل مي‌پوشانيم كه منويات اين بزرگوار برآورده شود.

 

ان‌شاءالله اصلاح‌طلبان با تعامل و هماهنگي بتوانند در اانتخابات شركت كنند. شعار من از ابتدا حفظ هويت حزبي همراه با تعامل با احزاب و شوراهاي اصلاح‌طلب بوده است و مصوب شوراي مركزي نيز بوده است. با حفظ هويت حزبي و تعامل احزاب با دبيركلي آيت‌الله كروبي ان‌شاءالله وارد صحنه انتخابات 96 خواهيم شد.

 

  اخبار سیاسی - اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------