آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

تجمع خانواده‌های زندانیان سیاسی بند 350 اوین مقابل مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,تجمع خانواده‌های زندانیان سیاسی


 اخبار سیاسی - تجمع خانواده‌های زندانیان سیاسی بند 350 اوین مقابل مجلس

 خانواده‌های زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین امروز یکشنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.

به گزارش روزنو، خانواده‌های زندانیان سیاسی در اعتراض به آنچه ضرب و شتم زندانیان سیاسی بند 350 اوین می‌دانند، مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تحصن کردند.

خانواده‌های زندانیان سیاسی بند 350 با در دست داشتن تصاویری از زندانیان این بند مدعی شدند که روز پنجشنبه هفته گذشته و در جریان بازرسی دوره‌ای این بند، زندانیان مورد برخورد خشن قرار گرفتند و بعضا مصدوم شدند.

این خانواده‌ها همچنین گفتند که با زندانیان خود تلفنی صحبت کرده‌اند و آ‌ن‌ها در این تماس تلفنی این ادعا را تأیید کرده‌اند.

بعضی از این خانواده‌ها گفتند که از پیش به آن‌ها گفته شده ملاقات حضوری هفتگی با زندانیان که همیشه دوشنبه‌ها انجام می‌شده این هفته منتفی خواهد بود.

خانواده زندانیان سیاسی، پلاکاردهایی در دست داشتند با مضامینی همچون؛ آنها که می‌ گویند زندان اوین هتل است پاسخگو باشند؛ اگر می‌گویید زندانی سیاسی نداریم پس این زندانی‌ها چه هستند؟ و نمایندگان پاسخگو باشند.

گفتنی است، "علی مطهری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای، در جریان این تجمع، در جمع خانواده‌های معترض زندانیان سیاسی در مقابل مجلس حاضر شد و قول داد که موضوع را پیگیری کند.

روز پنجشنبه 28 فروردین‌ماه سال جاری، برخی رسانه‌ها از درگیری در بند 350 زندان اوین میان زندانیان و مأموران امنیتی و مجروح شدن عده‌ای از زندانیان خبر داده بودند که البته این خبر از سوی مدیرکل زندان‌های استان تهران تکذیب شد.
 اخبار سیاسی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------