آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

کنایه جلیلی به قالیباف: نگرانی نسبت به کارتن خواب ها زمانی می تواند درست باشد که از املاک نجومی شرمسار باشید



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , جلیلی

امروز فتنه جدید غبارآلود کردن توانایی های یک ملت است، فتنه جدید این است که می گویند «ما نمی توانیم» و می خواهند هزینه ها را زیاد جلوه دهند و در مقابل دستاوردهای ملت را بپوشانند.

 سعید جلیلی در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن الحسین علیه السلام گفت: امروز فتنه جدید غبارآلود کردن توانایی های یک ملت است، فتنه جدید این است که می گویند «ما نمی توانیم» و می خواهند هزینه ها را زیاد جلوه دهند و در مقابل دستاوردهای ملت را بپوشانند.

 

به گزارش انتخاب ؛ جلیلی گفت: هیچ جای انقلاب این نبود که کسانی که حقوق نجومی گرفتند را ذخیره نظام معرفی کنیم، نگرانی نسبت به کارتن خواب ها زمانی می تواند درست باشد که از حقوق های نجومی و املاک نجومی هم شرمسار باشید.

 

وی افزود: من در سال ۹۲ قبل از اینکه دولت فعلی روی کار بیاید اعلام کرد که چرا باید در جامعه ۷۰ هزار میلیارد معوقات بانکی وجود داشته باشد؟ اما امروز بعد از سه سال از آغاز به کار دولت یازدهم، معاون اول رییس جمهور رسما اعلام کرد این رقم به ۱۰۰ هزار میلیارد رسیده که این جای تاسف دارد و باید جلوی این مسایل گرفته شود.

 

جلیلی ادامه داد: فتنه این است که مردم را معطل کنیم و از ظرفیت های داخلی محروم کنیم و بگوییم صبر کنید تا حتما فلان شرکت خارجی برای سرمایه گذاری به ایران بیاید!

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اخیرا از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه ختم الانبیا علیه السلام بازدید کردم، در اوج تحریم ها و دورانی که می گفتند پول و سرمایه نیست این قرارگاه توانسته کارهای بسیار بزرگی با اتکا بر ظرفیت های داخلی انجام دهد و اگر این توانمندی ها ضربدر توان همه ملت شود مشکلات حل خواهد شد.

 

جلیلی در پایان در پاسخ به سوالات مردم نیز گفت: یکی از غبارهایی که در این سالها ایجاد کرده بودند این بود که این ما بودیم که دست دشمن بهانه دادیم! و اگر لبخند می زدیم مشکلات حل می شد اما امروز بعد از سه سال نتیجه چه شده است؟

 

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام ادامه داد: امروز الحمدلله همه می گویند در دشمنی امریکا شک نداریم اما چقدر هزینه داده شد تا این تجربه به دست بیاید؟

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرجا اختلاس، رشوه و دزدی وجود دارد نتیجه دور شدن از تفکر انقلابی است و باید به این تفکر بازگشت زیرا تفکر انقلابی است که مانع مفاسد و مشکلات است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------