آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

سیدمحمد غروی : جامعه مدرسین الان برنامه خاصی برای انتخابات 96 ندارد / جریان احمدی نژاد در انتخابات موفق نخواهند بود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , سیدمحمد غروی

  سیدمحمد غروی :

جامعه مدرسین الان برنامه خاصی برای انتخابات 96 ندارد / جریان احمدی نژاد در انتخابات موفق نخواهند بود / نمره خوبی به دولت روحانی می دهم / اسلام هم موافق تعادل است

در اقتصاد لااقل یک سری از مشکلاتی که قبلا وجود داشته تاحدی حل کرده است. در مسائل سیاست خارجی نیز توفیقاتی داشته است. البته در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرده است اما در مجموع من نمره خوبی به این دولت میدهم.

آیت الله سید محمد غروی در گفتگو با انتخاب  درباره کاندیداهای احتمالی اصولگرایان اظهار کرد: من در ارتباط با افراد و اشخاص هیچ صحبتی نمی کنم، امیدوارم کسانی انتخاب شوند که واقعا قدرتی برای اداره دستگاه اجرایی کشور داشته باشند و شرایط یک فرد اصلح را از جهات مختلف داشته باشند اما از اظهارنظر نسبت به افراد و اشخاص معذورم.

 

عضو جامعه مدرسین در پاسخ به این سوال که برخی کارکرد جامعتین برای رسیدن به وحدت را قدیمی ارزیابی میکنند و معتقدند که جواب نخواهند داد، ادامه داد: همانطور که آیت الله یزدی اشاره کردند الان جامعه برنامه خاصی ندارد و فعلا زود است که بخواهد در این باره تصمیم گیری کند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه در رابطه با بحث وحدت میان اصولگرایان گفت:  بنده همیشه گفتم هرچه  اینها رو به وحدت بروند، بهتر است، هرچه مردم ما یکپارچه یک سخن را بگویند همیشه مطلوب بوده بخصوص نیرو های طرفدار نظام. البته نظام با مردم، اکثریت قاطع را تشکیل می دهند. هرچه وحدت بهتر تحقق پیدا کند سرو کار شیطان با مردم کمتر میشود. وحدت و همبستگی بسیار مهم است که باید مورد  توجه ما قرار بگیرد و نقش بسیار مهمی دارد که دشمنان نسبت به ما و مسائل مختلف مربوط به ما طمع نکنند.

 

وی افزود: ما با تند روی و کند روی مخالفیم و با هیچکدام کاری نداریم اسلام موافق تعادل است.

 

عضو جامعه مدرسین قم در پاسخ به سئوالی در مورد اوج گیری تخریب ها علیه دولت، خاطرنشان کرد: دولت باید حواسش جمع باشد و حاشیه درست نکند، افراد نیز نباید در انتقاد به دولت  دچار افراط و تفریط بشوند و جنبه های مثبت را مد نظر قرار دهند.

 

غروی اضافه کرد: دولت باید کار های خود را انجام بدهد. البته دولت جنبه های مثبت هم در کارش دارد. در اقتصاد لااقل یک سری از مشکلاتی که قبلا وجود داشته تاحدی حل کرده است.  در مسائل سیاست خارجی نیز توفیقاتی داشته است. البته در مسائل فرهنگی ضعیف عمل کرده است اما در مجموع من نمره خوبی به این دولت میدهم.

 

وی همچنین درباره حضور جریان احمدی نژاد در ائتلاف اصولگرایان گفت: ایشان ورودی نمی کنند و اگر جریان ایشان هم ورود کنند موفقیتی در کار نخواهد بود. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------