آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

واکنش عجیب وزیر احمدی نژاد به انتشار خبر اعلام کاندیداتوری‌اش: از همان کسی که این ادعا را مطرح کرده، سوال کنید



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیر احمدی نژاد

محمدمهدی زاهدی در واکنش به انتشار خبر اعلام‌ کاندیداتوری خود در یکی از خبرگزاری‌های اصولگرا، گفت: بروید از همان کسی که این ادعا را مطرح کرده، سوال کنید.

 به گزارش ایلنا، محمدمهدی زاهدی که روز گذشته به شیوه‌ای نامتعارف برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده بود، در توضیحاتی بدون آن‌که این خبر را تکذیب کند، نسبت به آن واکنش نشان داد.

 

نماینده اصولگرای مردم کرمان که سابقه وزارت علوم دولت نخست احمدی‌نژاد را در کارنامه دارد و در در دولت دوم رییس‌جمهور پیشین نیز به‌عنوان سفیر ایران عازم مالزی شد، صبح امروز و و درحاشیه نشست علنی مجلس به بهانه استقبال از دانش‌آموزان دبستان گلهای انقلاب منطقه یک تهران که میهمان فریده اولادقباد نماینده اصلاح‌طلب تهران در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بودند، به جمع خبرنگاران آمد و در واکنش به سوال خبرنگار ایلنا درباره خبر روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های اصولگرا درباره اعلام کاندیداتوری او برای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: بروید از همان کسی که این ادعا را مطرح کرده، بپرسید.

 

او در واکنش به این سوال که درصورت عدم صحت این خبر، علت بازنشر آن در کانال تلگرامی رسمی‌اش چیست، گفت: این خبر از روی کانال تلگرامی بنده حذف شده است. شما باید پاسخ این سوال را از آقای مردوخی بپرسید.

 

نماینده اصولگرای کرمان در پاسخ به این سوال که چرا شیوه اعلام‌کاندیداتوری و تکذیب آن تا این حد غیرشفاف بوده، گفت: من چیزی را تکذیب نکردم و صرفاً تاکید دارم که برای گرفتن پاسخ سوال‌تان به آقای مردوخی که چنین ادعایی را مطرح کرده، مراجعه کنید.

 

زاهدی با تاکید بر این‌که به هیچ عنوان نباید از قول او چیزی تکذیب شود، تصریح کرد: صرفاً حق دارید از قول من ذکر کنید که گفتم بروید از آقای مردوخی بپرسید.

 

به گزارش ایلنا، ناصر یمین مردوخی کردستانی که خود را سردبیر طوفان‌نیوز و یمین‌نیوز و هفته‌نامه مردوخ معرفی می‌کند و مدعی است در زمان نخست وزیری  «دکتر محمد مصدق»، جوان‌ترین خبرنگار پارلمانی روزنامه «باختر امروز» به مدیریت «سیدحسین فاطمی» وزیر خارجه و سخنگوی دولت مصدق و روزنامه «شورش» به مدیریت «امیرمختار کریم‌پور شیرازی» بوده، ظهر روز گذشته در راهروی ساختمان مجلس در جمع چند نفر از خبرنگاران اصولگرا مدعی شد که محمدمهدی زاهدی تا دقایقی دیگر با حضور در جمع خبرنگاران و ارائه رزومه و سوابق کاری خود، برای انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو اعلام کاندیداتوری خواهد کرد و این درحالی بود که تا پایان نوبت سوم نشست‌های علنی روز گذشته، چنین اتفاقی نیافتد اما هنوز نشست علنی نوبت دوم روز گذشته به پایان نرسیده بود که یکی از خبرگزاری‌های اصولگرا در خبری از اعلام‌کاندیداتوری این نماینده اصولگرا برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

 

باوجود ادعای این خبرگزاری مبنی بر این‌که اعلام کاندیداتوری زاهدی در جمع خبرنگاران پارلمانی صورت گرفته، هیچ‌یک از رسانه‌های بجز خبرگزاری یادشده، به این خبر واکنشی نشان نداد و با این حال، ساعتی بعد این خبر در کانال تلگرامی محمدمهدی زاهدی نیز بازنشر شد و حال زاهدی می‌گوید این خبر را از روی کانال خود برداشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------