آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

آسيب‌شناسي پرونده زنجاني دركميسيون اصل۹۰



اخبار,اخبار سیاسی,فساد مالی  بابك زنجاني


 اخبار سیاسی - آسيب‌شناسي پرونده زنجاني دركميسيون اصل۹۰

نايب‌رييس كميسيون اصل 90 مجلس گفت كه كارگروهي در اين كميسيون براي آسيب‌شناسي در مورد موضوعات مربوط به پرونده بابك زنجاني تشكيل شده است كه گزارش نهايي اين كارگروه به بالاترين دستگاه‌ها ارائه مي‌شود.

داوود محمدي در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جلسه روز گذشته كميسيون اصل 90 گفت: در اين جلسه كارگروهي براي آسيب‌شناسي دلايل اتفاقات رخ داده در پرونده بابك زنجاني متشكل از پورمختار، دهدشتي، ميركاظمي و بنده تشكيل شد.

به گفته وي، وظيفه اين كارگروه، بررسي عوامل بروز اتفاقات پيرامون پرونده بابك زنجاني و آسيب‌شناسي در اين رابطه است.محمدي افزود: با توجه به اينكه كميسيون اصل 90 پرونده بابك زنجاني را بررسي و پرونده و اتهامات وارده را جهت رسيدگي به دستگاه قضايي ارجاع داده است، اكنون به دنبال آن است تا وارد مرحله آسيب‌شناسي و چرايي رخ دادن اين اتفاقات شود. نتيجه اين آسيب‌شناسي شناسايي عوامل و جلوگيري از تكرار اين اتفاقات است.

وي گفت كه گزارش نهايي در اين رابطه در صورت لزوم در صحن علني قرائت مي‌شود و در غير اين صورت به بالاترين دستگاه دخيل در اين رابطه ارائه خواهد شد.
اخبار سیاسی - ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------