آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

وزیر دولت اصلاحات : روحانی در مصاحبه اخیر صراحت بیشتری داشت



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزیر دولت اصلاحات

 وزیر دولت اصلاحات :

روحانی در مصاحبه اخیر صراحت بیشتری داشت / نیروهای روحانی باید به صورت اینترنتی و تلفنی مردم را روشن کنند / مخالفان بیکارند و صبح تا شب علیه دولت می نویسند

احمد خرم وزیر دولت اصلاحات معتقد است روحانی در مصاحبه تلویزیونی اخیر صراحت بیشتری به خرج داده و سخنانش روی مردم اثر کرده است.

احمد خرم در گفت و گو با  انتخاب  در رابطه با مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور اظهار کرد: روحانی توضیحات کامل و جامعی در رابطه با مسائل کشور از جمله برجام داد اما موج مخالفان دولت آنقدر زیاد است و آنقدر ابراز قدرت و رسانه ای در اختیار دارند که می توانند چندین برابر تبلیغ سوء کند. 

 

وی افزود: با این وجود رئیس جمهوری درباره مسایل داخلی هم توانست تا حدودی به برخی از نگرانی هایی که برای مردم به وجود آوردند پاسخ دهد.  

 

خرم با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف دولت روحانی بحث اطلاع رسانی است، گفت: متاسفانه روی بحث اطلاع رسانی سرمایه گذاری نشده است، اطرافیان ایشان هم اعم از دفتر و وزرا به کار خود مشغولند و از نگاهی که صبح تا شب به مردم القا می شود بر نمی ایند. 

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: مخالفان بیکارند، به همین خاطر همه وقتشان را صرف تخریب دولت می کنند. بنابراین گاهی آقای روحانی ناگزیر است بخشی از وقتش را برای پاسخگویی به این دوستان بگذارد.

 

خرم ادامه داد: مسلما هر بار که روحانی صحبت می کند روی قشری از مردم اثر می کند ولی اینکه فکر کنیم یک مصاحبه و یک سخنرانی می تواند تمام آن نگاه های منفی را از بین ببرد امکان پذیر نیست. مخالفان چون بیکارند می توانند صبح تا شب مطلب بنویسند و فکر مردم را مخدوش کنند. رئیس جمهوری با اینکه باید به کارهای اجرایی بپردازد باید در چنین فضای مسمومی به تخریب مخالفان پاسخ دهد، از این رو باید گروه هایی را تشکیل دهند که با مردم در تماس باشند. 

 

وی همچنین با ابراز خرسندی از صراحت بیشتر رئیس جمهوری در مصاحبه شب گذشته خاطرنشان کرد: روحانی با این مصاحبه توانست بخشی از جامعه را قانع کند. باید این مصاحبه ها زیاد شود و کسانی غیر از رئیس جمهوری هم باید وقتشان را به این کار اختصاص دهند. به صورت اینترتتی و یا تلفنی با مردم در ارتباط باشند و مردم را روشن کرد. باید سازوکاری باشد تا ابهامات مردم برطرف شود تا تبلیغات منفی مخالفان خنثی شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------