آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

اکبر ترکان: کمک های بابک زنجانی به هر ستادی رفته باید برگردد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اکبر ترکان

مشاور رییس‌جمهوری، کمک بابک زنجانی به ستاد حسن روحانی در انتخابات سال 1392 را تکذیب کرد.

 اکبر ترکان در گفت‌وگو با جماران، درباره مدعی شدن بابک زنجانی که به انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده است گفت: اگر منظور این است که بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی کمک کرده این حرف دروغ است چون ما در ستاد انتخاباتی حساب‌هایمان روشن بود و حسابدار و اداره امور مالی داشتیم و تمام دریافت‌ها و پرداخت‌هایمان هم در ستاد انتخاباتی که آقای نعمت‌زاده رییس ستاد بود ثبت شده است و چنین اتفاقی نیافتاد.

 

وی ادامه داد: ما یک ترازنامه شفاف در ستاد داشتیم و همان موقع هم اعلام کردیم که اگر آقایان همه موافق هستند، همه کاندیداها اعلام کنند که از چه کسانی پول گرفتند و کجاها خرج کردند. هنوز هم این آمادگی را داریم به شرطی که همه کاندیداهای آن دوره بیایند و اعلام کنند از چه کسانی پول گرفتند و کجاها خرج کردند؟ افرادی که در ستاد آقای روحانی بودند الان هم در دسترس هستند؛ این افراد آمادگی دارند که ترازنامه‌شان را اعلام کنند که از کجاها پول گرفتند و کجاها خرج کردند از این شخص هم هیچ پولی به این ستاد داده نشده و حساب‌های ستاد مشخص است .

 

مشاور رییس‌جمهوری با اشاره به این سخن رییس قوه قضائیه که «ما سخنان زنجانی را عین واقعی نمی‌دانیم و ایشان حرف زیاد می‌زنند و  ادعا زیاد می‌کند والا اگر می‌خواستیم رسیدگی کنیم باید همه کسانی که مرتبط بودند را احضار می‌کردیم»، تاکید کرد: من پیشنهاد می‌کنم آقای لاریجانی چنین اغماضی نفرمایند و دستور بفرمایند که بابک زنجانی بگوید به چه کسانی کمک کرده و بروند پول‌ها را پس بگیرند. این پول‌ها برای نفت و دولت و ملت است؛ برای بابک زنجانی نیست و به ستاد انتخاباتی هر کسی رفته باید از آن پس بگیرد .

 

وی در ارتباط با حکم اعدام صادره برای زنجانی مشکل نیز گفت: پول‌ها چه می‌شود؟ پول‌هایی که از بیت‌المال رفته با اعدام او برمی‌گردد؟ من می‌گویم باید پول‌ها را پس بگیریم بعد هر حکم قضایی که تایید شد اجرا شود ولی پول‌ها را باید بدهد. من نمی‌دانم پشت بابک زنجانی کیست؟ ولی نمی‌توانم باور کنم این کار تک نفره است.

 

من پیشنهاد می‌کنم مقامات ذی‌ربط برای احقاق حقوق مردم ته این را کشف کنند که کی هست . ترکان گفت: آیا فقط یک نفر پشت بابک زنجانی بوده؟ اگر یک نفر مثلا فردا بیاید وزارت نفت یک محموله نفت بدهند پولش را نیاورد؛ دومی را می‌دهند؟ باز پول دومی را هم نیاورد سومی را می‌دهند؟ پول سومی را نیاورد چهارمی را می‌دهند؟ نمی‌شود! این احتمالا یک جور دیگر است و باید این آشکار شود. وی تاکید کرد:حق مردم است که بدانند پشت این موضوع چه بوده است حتما هم قوه قضاییه این کار را می‌کند چون من در این کار متوجه شدم . من فکر می‌کنم دادستان محترم و آقای محسنی اژه‌ای بسیار جدی هستند و بعید می‌دانم آقای اژه‌ای در این مورد این کار را تا انتها نبرند، حتما این کار را تا انتها خواهند برد و حقوق مردم را استیفا خواهند کرد .

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------