آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

غرویان : برخی با رفتارهای پوپولیستی دنبال جمع‌آوری رای هستند/اصولگرایان هم تمایلی به هم‌فکران احمدی‌نژاد ندارند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,غرویان

استاد حوزه علمیه قم گفت‌: افراطیون اگر نگران کشور هستند، به جای نقد دولت سیاست‌گذاری‌های کلان خود را در اقتصاد مطرح کنند.

آیت‌الله محسن غرویان استاد حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با  ایلنا، درباره رفتارهای سعید جلیلی و مناظره‌های غیرمستقیم او با قالیباف و روحانی گفت: طبیعی است که برخی هنگام انتخابات کسانی که قصد شرکت دارند، یاد مردم می‌افتند و از فقر موجود و وضع معیشت مردم انتقاد می‌کنند تا بخواهند با رفتارهای پوپولیستی رای جمع کنند.

 

او ادامه داد: این افراطیون اگر نگران کشور هستند، به جای نقد دولت سیاست‌گذاری‌های کلان خود را در اقتصاد مطرح کنند، کارتن‌خواب‌ها و گورخواب‌ها یک مساله جزئی از کل مسائل موجود در کشور است.

 

این مدرس حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: نگاه این آقایان به اقتصاد جهانی و بین‌المللی بود که باعث شد تحریم‌های سنگین را بر کشور اعمال کنند، انزوایی که ما در جهان به‌دست آوردیم به دلیل وجود همین تفکر بود.

 

او در ادامه افزود: چرا عده‌ای سعی می‌کنند مقابل برجام بایستند، این سند بر اساس تعامل ما با جهان به ثبت رسید که همین امر باعث شد سایه جنگ و تحریم‌ها از سر ما برداشته شود.

 

غرویان یادآور شد: با یک نگاه گذار کافی است بررسی کنید در زمان همفکران جلیلی معیشت مردم در چه وضعیتی قرار داشت.

 

او در پاسخ به این سؤال که آیا جلیلی قصد دارد با این‌گونه رفتار‌ها خود را به اصولگرایان تحمیل کند تا از او به عنوان کاندیدای اصلی حمایت کنند، گفت: اصولگرایان هم خودشان تمایلی به جلیلی ندارند از طرفی هم مردم تفکرات افرادی مانند وی را دیگر تحمل نمی‌کنند. زمانی را که دولت در دست احمدی‌نژاد بود، خوب به خاطر دارند و قطعا دیگر نمی‌خواهند چنین تفکری کشور را اداره کند پس به کسانی مانند جلیلی رأی نخواهند داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------